شناسهٔ خبر: 20417188 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

اینستاگردی/

واکنش رامبد جوان به ادعای تقلب در مسابقه خندوانه

خبرگزاری میزان- رامبد جوان پیرامون حواشی مطرح شده درباره تقلب در مسابقه خنداننده شو خندوانه توضیح داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، رامبد جوان، مجری برنامه خندوانه با انتشار پستی در اینستاگرام، توضیحاتی پیرامون ادعای تقلب در مسابقه خنداننده شو ارائه کرد، او همچنین از افرادی که این مسابقه را حمایت کردند، تشکر کرد.

پس از اعلام نتایج آرای مردمی مرحله سوم مسابقه خنداننده شو، افرادی ادعا کردند خنداننده‌هایی که به نیمه ن‌هایی رسیده‌اند از پیش برنامه‌ریزی شده بوده‌اند چراکه از گروه هر چهار داور این مسابقه یک نفر در مرحله نیمه ن‌هایی حضور دارد؛ پای این حواشی به صفحه اینستاگرام رامبد جوان هم کشیده شد و کاربران با گذاشتن کامنت‌هایی خواستار توضیح درباره موضوع تقلب در مسابقه شدند.

رامبد جوان نوشت: "سلام به همه.
 
ممنون از همه ى. کسانى که این مسابقه رو حمایت کردن چه با طرفدارى و چه با نقدهاى سازندشون.
بعضى‌ها هم که یا فحش دادن و مى دن و الان هم موضوع گیر نیاوردن و الان هم معتقدن به تقلب؟!
آفرین به این تیزهوشیشون که دست منو در برابر همه رو کردن! الان خانم دهقان و حسن معجونى و اشکان و خطیبى و همه ى شرکت کننده‌ها وهمه ى ۱۰۰ نفر عوامل خندوانه و مدیران تلویزیون و... حیرت زده ان که چطور تا این لحظه نفهمیده بودن و داشتن به راحتى در کنار من کار مى کردن. "
 
  واکنش رامبد جوان به ادعای تقلب در مسابقه خندوانه
 
انتهای پیام/
 
  خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

نظر شما