شناسهٔ خبر: 20415564 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

الله کرم استکی: حوادث تلخ تکرار شود، دیگر هندبال را رها می‌کنیم

71552

ملی پوش هندبال می گوید که هندبالیست‌ها هم، جوانان این مملکت هستند و نیاز به حمایت وزارت ورزش و جوانان دارند تا مشکلات این فدراسیون بر طرف شود.

صاحب‌خبر -

الله کرم استکی عضو تیم هندبال باشگاهی دینامو بخارست رومانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هندبال ایران هر چه که دارد از دوران ریاست رحیمی دارد. لژیونرها، بازیکنان و افتخارات هندبال ایران همه و همه به خاطر سرمایه‌گذاری او در رده‌های پایه به وجود آمد. امید دارم که آن روزها دوباره تکرار شود و هندبال به آن روزها باز گردد.

وی با بیان اینکه هندبال نیاز به حمایت وزارت ورزش و جوانان نیاز دارد، گفت‌: هندبال ایران نیاز به حمایت وزارت ورزش و جوانان دارد. ما هندبالیست‌ها هم، جوانان این مملکت هستیم. باید وزارت ورزش و جوانان هندبال را نیز مورد حمایت خود قرار دهد تا مشکلات این فدراسیون بر طرف شود.

الله کرم استکی در مورد اردوی تیم‌ ‌ملی هندبال ایران، اظهار کرد: خدا را شکر اردوها از سر گرفته شد. ما در این سال چند تورنمنت مهم داریم و باید دو تا سه مدال را برای هندبال ایران به ارمغان بیاوریم. هدف ما حضور در المپیک، جام ملت‌های آسیا و بازی‌های آسیایی جاکارتا است که اگر بتوانیم در این سه تورنمنت خوب ظاهر شویم، هندبال به روزهای خوب خود بر خواهد گشت

.

او در پاسخ به این سوال که چقدر به جهانی شدن هندبال ایران امید دارید، گفت‌: تیم عالی است. قول می‌دهم که قهرمان آسیا شویم. قطر تیم خوبی است و از رقیبان اصلی ما است، اما خب ما هم تیم خوبی هستیم.

ملی پوش هندبال در مورد علیرضا حبیبی، مربی تیم‌ ‌ملی هندبال معتقد است که می‌تواند از پس تیم بر آید، گفت‌: علیرضا حبیبی با شناخت خوبی که از بازیکنان دارد و با رابطه خوبی که با هر کدام از ملی‌پوشان دارد می‌تواند از پس تیم بر آید. خود حبیبی هم می داند که تیم نیاز به مربی خارجی دارد و امیدواریم که شرایط برای تیم مهیا شود.

عضو تیم باشگاهی دینامو بخارست رومانی در پایان با گلایه از اوضاع گذشته بیان کرد: ما هندبالیست ها دیگر خسته شده ایم و اگر دوباره حوادث تلخ گذشته برای هندبال تکرار شود همه، این رشته را کنار خواهند گذاشت.

انتهای پیام

نظر شما