شناسهٔ خبر: 20415436 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

برانکو: برای سوپرجام، الاهلی و لیگ آماده‌ایم

سرمربی پرسپولیس پس از پایان اردوی این تیم در اوکراین و در بدو ورود به تهران هدف نزدیک خود را فتح سوپرجام باشگاه‌های ایران و آغاز خوب در لیگ هفدهم و مصاف پرقدرت با الاهلی عربستان عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

برانکو ایوانکوویچ پس از بازگشت تیمش از اردوی اوکراین در جمع خبرنگاران گفت: همه چیز طبق برنامه بود و شرایطی عالی در کمپ دیناموکیف داشتیم. زمین و هتل عالی بودند و سه بازی دوستانه انجام دادیم. در این بین تنها اشکال این بود که تعداد بازیکنان آن‌طور که می‌خواستیم نبود و بازیکن کم داشتیم. وحید امیری مشکل کمردرد و منشا هم یک کسالت مختصری داشت که این مشکل نیز بزودی رفع خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به گلایه بازیکنان از فشار تمرینات گفت: طبیعی است که بازیکنان همیشه از فشار تمرینات گله کنند، اما همه آنها عالی کار کردند. من هیچ گلایه‌ای از آنها ندارم، چون همه عالی بودند. همه عالی بودند و باید از بازیکنان تشکر کنم و اکنون نیز باید خودمان را به خوبی برای بازی با الاهلی آماده کنیم.

برانکو درباره طارمی گفت: خوشحالم که مهدی برگشت. البته او نرفته بود که برگردد. ما، کادرفنی، بازیکنان، باشگاه و همه خوشحال هستیم که مهدی به تیم برگشته است. خود این بازیکن دوست داشت به فوتبال اروپا برود و این اتفاق رخ نداد. طبیعی است حالا که دیرتر به تمرینات آمده، کمی برای آمادگی صددرصد نیاز به زمان داشته باشد، اما مهم این است که او به مهم‌ترین بازی ما که دیدار با الاهلی است، می‌رسد. تا آن بازی ما یک ماه زمان داریم.

وی تصریح کرد: به هر حال دیدار سوپرجام و همین‌طور شروع مقتدرانه در لیگ برتر برای ما بسیار مهم است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: ما این امکان را داریم تا با برتری در سوپرجام یک جام قهرمانی دیگر کسب کنیم .

نظر شما