شناسهٔ خبر: 20413491 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

آتش‌سوزی ۲ ساختمان در میدان بهارستان

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق گسترده دو ساختمان در میدان بهارستان خبر داد و گفت: در جریان اطفای حریق دو آتش‌نشان دچار دودگرفتگی شدند.

صاحب‌خبر -


سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی گسترده در یک انبار لوازم تزیینی خودرو در میدان بهارستان درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 12 دیروز آتش‌سوزی گسترده در یک انبار لوازم تزئینی خودرو در میدان بهارستان، کوچه نظامیه به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی همراه با‌تانکر آب و خودروی حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه دو ساختمان قدیمی سه و چهار طبقه و در مجاورت یکدیگر بود، تمام واحدهای این دو ساختمان به محلی برای نگهداری و تولید لوازم تزئینی خودرو مانند روکش صندلی تبدیل شده و حتی زیرزمین‌های این دو ساختمان پر از لوازم بود همچنین در حیاط یکی از ساختمان‌ها انبار کاذبی به وسعت 150 متر ایجاد شده و محل نگهداری لوازم بود.
وی خاطرنشان کرد: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند هر دو ساختمان کاملاً شعله‌ور بود و دود و آتش از آنها خارج می‌شد که به سرعت آتش‌نشانان عملیات را آغاز کرده و مشغول اطفای حریق شدند، هم‌اکنون آتش خاموش شده و آتش‌نشانان مشغول تخلیه دود و ایمن‌سازی محل حادثه هستند.
ملکی تصریح کرد: در این حادثه به شهروندان و کسبه انبار آسیبی نرسید اما دو آتش‌نشان دچار آسیب‌دیدگی و دودگرفتگی شده و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

نظر شما