شناسهٔ خبر: 20413095 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتدال | لینک خبر

تیراندازی یک سرباز به سمت هم‌خدمتی‌ها در پادگان آبیک

تیراندازی سرباز وظیفه به سوی هم‌خدمتی‌های خود در پادگان آبیک قزوین، ۳ کشته و ۶ زخمی برجای گذاشت./ ضارب این حادثه که پس از این اقدام خود دست به خود زنی زد، فوت شد.

صاحب‌خبر -
تیراندازی سرباز وظیفه به سوی هم‌خدمتی‌های خود در پادگان آبیک قزوین، ۳ کشته و ۶ زخمی برجای گذاشت.

به گزارش اعتدال، شنیده‌ها حاکیست سرباز وظیفه جمعی پادگان آمادگاه (ارتش) آبیک امروز در ساعت استراحت با سلاحی که در اختیار داشته اقدام به تیراندازی به سوی سربازان دیگر کرده است.

در این اقدام ۹ سرباز زخمی شدند که گفته می‌شود سه نفر از مجروحان این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

ضارب پس از تیراندازی اقدام به خودکشی کرده که به علت وخامت شدید، برای مداوا به قزوین منتقل شده است.

گفته می‌شود ضارب به علت اینکه با درخواست انتقالی وی به شهر مورد نظر موافقت نشده، اقدام به این کار کرده است.


ضارب فوت کرد/ علت حادثه در دست بررسی است
فرماندار آبیک گفت: علت حادثه تیراندازی یک سرباز به هم خدمتی های خود در پادگان ارتش در این شهرستان در دست بررسی است اما در تحقیقات اولیه مشخص شده که این اتفاق با مسائل امنیتی، سیاسی و تروریستی بی ارتباط است.

علی رحمانی افزود: پس از بررسی های اولیه مشخص شده، این اتفاق یک حادثه بوده و ربطی به مسائل امنیتی، سیاسی یا تروریستی نداشته است.

وی اظهار کرد: دلیل اقدام این سرباز در دست بررسی می باشد و احتمال اینکه ضارب این حادثه دارای مشکلات روحی و روانی بوده باشد، دور از ذهن نیست.

فرماندار آبیک همچنین گفت: ضارب این حادثه که پس از این اقدام خود دست به خود زنی زد، براساس اعلام پزشکان، ساعتی قبل فوت شد.


سهل‌انگاری سرباز وظیفه سه هم‌خدمتی‌اش را به کام مرگ کشاند

 اخبار منتشر شده پیرامون این حادثه توسط روابط عمومی ارشد نظامی منطقه قزوین تکذیب شده و این منبع خبری علت حادثه را سهل‌انگاری اعلام کرد و از رسانه‌ها خواست اخبار تکمیلی را از طریق این منبع دنبال کنند.

 در اطلاعیه روابط عمومی ارشد نظامی منطقه قزوین که شب گذشته منتشر شده آمده است: عصر امروز بر اثر سهل‌انگاری یک سرباز وظیفه در منطقه نظامی آبیک و تیراندازی ناگهانی، متأسفانه سه نفر از سربازان وظیفه فوت کردند و پنج نفر دیگر مجروح شدند که تلاش برای بهبود حال مجروحان ادامه دارد.


نظر شما