شناسهٔ خبر: 20412866 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار تهران: اینکه با وجود تحریم ها همچنان چرخ های صنعت می چرخد قابل ستایش است

تهران - ایرنا - استاندار تهران تلاش صنعتگران برای تداوم فعالیت و ایستادگی در شرایط سخت تحریم ها را قابل ستایش ارزیابی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید حسین هاشمی عصر دوشنبه در مراسم روز صنعت که در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، افزود: یک هزار و 400 صنف خدماتی در استان تهران داریم که نیمی از آنها بدون مجوز هستند و ما برنامه ساماندهی را آغاز کرده ایم که تا پایان برنامه ششم امیدواریم بخش اعظمی از آنها ساماندهی شود.
وی با بیان اینکه استان تهران پیشانی نظام است و هر اقدامی که در آن انجام شود بعنوان یک الگو در کشور مطرح می شود تصریح کرد: ما ادعا نمی کنیم که همه مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران را حل می کنیم اما همه تلاش خود را برای به حداقل رساندن این مشکلات بکار خواهیم گرفت.
هاشمی گفت: امروز در دنیا هر کشوری که تولید و صنعت توانمندتری داشته باشد، حرف هایی برای گفتن دارد و در همین راستا بود که دولت یازدهم از ابتدای فعالیتش توجه خاصی به حوزه صنعت و احیای واحدهای صنعتی داشت بخصوص این مساله در استان تهران که به نوعی پیشانی نظام محسوب می شود بیشتر قابل درک است.
استاندار تهران گفت: از سال 95 دولت با ایجاد ستادهای تسهیل و رفع موانع تولید و نیز اقتصاد مقاومتی اراده قاطعی برای رفع مشکل واحدهای صنعتی از خود نشان داد و ما هم علاوه بر فعالیت این ستادها در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی تلاش کردیم به وظایف ذاتی خود در حمایت از صنعت و تولید عمل کنیم.
وی همچنین عملکرد دستگاههای استان تهران را که در آخرین ارزیابی های کشوری خوش درخشیدند و اغلب رتبه های برتر را بدست آوردند یاد آور شد و از همراهی همه مدیران قدردانی کرد.
خبرنگار: یحیی معماری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/6539/7243//1348

انتهای پیام /*

نظر شما