شناسهٔ خبر: 20412636 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آیت الله صافی گلپایگانی: همه درمقابل شبهات دشمن مسئول هستیم

قم – ایرنا – آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید، با اشاره به وجود فتنه ها و شبهه های دینی و اعتقادی که از سوی دشمنان اسلام دامن زاده می شود، گفت: همه در مقابل این شبهات مسئول هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، وی روز دوشنبه در دیدار مسئولان شبکه رادیویی معارف، در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و سالروز تاسیس شبکه رادیویی معارف، افزود:آموزه های دین مقدس اسلام و مکتب اهل بیت(ع) کاری بسیار با ارزش و باعث افتخار است و یک ساعت کار در آن ثواب فراوانی دارد که قابل شمارش نیست.
آیت الله صافی گلپایگانی با ابراز خرسندی از برنامه های رادیو معارف، این رادیو را رسانه ای پرمنفعت برای جامعه دانست و خاطرنشان کرد: معارف اسلام و اهل بیت(ع )معارفی ناب و اصیل است که رسانه ها و به ویژه رادیو معارف باید آن را به همه دنیا عرضه کنند.
وی فقدان موسیقی سازی در رادیو معارف را ویژگی ارزشمند این رسانه دینی برشمرد و با تاکید بر تکرار آموزه ها و اعتقادهای دینی در هر جایگاه و مناسبتی گفت: رادیو معارف جایگاه بسیار مناسبی برای تبیین اعتقادات و اخلاقیات است.
مدیر این رادیو نیز در این دیدار، با ارائه گزارشی از روند ساخت و تولید برنامه های رادیو معارف در عرصه های گوناگون گفت: با تلاش همکاران ما همه برنامه های این رادیو به طور کامل مطابق با موازین شرع مقدس تولید و پخش می شود.
مجتبی تونه ای، دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام تقلید در حوزه دین و معارف اسلامی را دغدغه همه مدیران و برنامه سازان رادیو معارف دانست و گفت: توجه اصلی در این رادیو به احکام، اخلاق و اعتقادات است که با استفاده از پژوهش های حوزوی برای تقویت علمی برنامه ها تلاش می شود.
وی هم چنین توجه ویژه به حوزه مهدویت و نیز حضور فعال در فضای مجازی و پاسخگویی به شبهات را از دیگر فعالیت های شبکه رادیویی معارف برشمرد.
7406/ 6133/ تنظیم کننده: عباس منجمی ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی

انتهای پیام /*

نظر شما