شناسهٔ خبر: 20412461 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

3 کشته و 6 زخمی در تیراندازی یک سرباز به دیگر سربازان/ سرباز مهاجم در آی سی یو

خبرگزاری صدا و سیما

بر اثر این تیراندازی 3 سرباز جان خود را از دست دادند و 6 تن دیگر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

صاحب‌خبر -
یک سرباز وظیفه پادگان آمادگاه آبیک عصر امروز هم خدمتی های خود را به رگبار بست.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرباز وظیفه جمعی پادگان آمادگاه ( ارتش) آبیک امروز در ساعت استراحت با سلاحی که دراختیارسربازی که هم خدمتی های خود را به رگبار بست داشت ، اقدام به تیراندازی به سوی هم خدمتی های خود کرد.

بر اثر این تیراندازی سه سرباز جان خود را از دست دادند و شش تن دیگر زخمی و به بیمارستان ولی عصر (عج) آبیک منتقل شدند.

گفته می شود، سرباز ضارب پس از تیراندازی اقدام به خودزنی کرده که به علت وخامت شدید ، وی به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شده است.

شنیده ها حاکی است که سرباز ضارب به علت آنچه گفته می شود که با درخواست انتقالی وی موافقت نشده، اقدام به تیراندازی کرده است.
 
 سربازی که تیراندازی کرد در آی سی یو

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین گفت: سه تن از 6 مصدوم حادثه تیراندازی در پادگان آبیک هم اکنون در آی سی یو بستری بوده و وضعیت جسمی وخیمی دارند.

به گزارش ایرنا، دکتر منوچهر مهرام روز سه شنبه در نشست کارشناسان رسانه که جهت اطلاع رسانی عملکرد کارگروه سلامت و امنیت غذایی برگزار با اشاره به حادثه تیراندازی که عصر روز گذشته توسط یک سرباز وظیفه اتفاق افتاد و موجب کشته شدن سه سرباز و مصدومیت خود و پنج تن دیگر شد، افزود: بلافاصله پس از این اتفاق تمام تیم های جراحی و پزشکی در آبیک و بیمارستان شهید رجایی در حالت آماده باش قرار گرفته و تمام امور درمانی را بر روی 6 مصدوم انجام دادند.

وی با بیان اینکه پنج تن از مصدومان توسط بالگرد و یک تن دیگر با آمبولانس به بیمارستان های قزوین منتقل شدند،اضافه کرد:متاسفانه از بین این 6مصدوم منتقل شده به بیمارستان شهید رجایی سه تن از آنها از جمله خود ضارب هم اکنون در آی سی یو بستری و وضعیت وخیمی دارند.
مهرام با بیان اینکه گلوله از کنار قلب ضارب عبور کرده و به ریه وی آسیب وارد کرده است، ادامه داد: کلیه چپ یکی از این مصدومان نیز به شدت اسیب دیده بود از بدن وی خارج شد و 2 مصدوم دیگر نیز از ریه و قلب آسیب جدی دیده اند.
وی اضافه کرد: سه مصدوم دیگر نیز که از ناحیه شکم و دست و پا و لگن آسیب دیده اند هم اکنون در بخش بستری هستند و وضعیت باثبات تری نسبت به سایر مصدومان دارند.
مهرام یادآور شد:هنوز نمی توانیم با اطمینان کامل درباره بهبود مصدومان این حادثه نظر قطعی بدهیم و هر گونه تغییر در اوضاع جسمی این سربازان توسط نهادهای مربوط اطلاع رسانی خواهد شد.
عصر روز گذشته یک سرباز وظیفه در پادگان ارتش اقدام به تیراندازی به سوی سربازان کرده بود که طی آن 3تن کشته و پنج تن دیگر مصدوم شدند.
هم اکنون تمام مصدومان این حادثه در مرکز اموزشی درمانی شهید رجایی قزوین بستری هستند.

نظر شما