شناسهٔ خبر: 20411576 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در واکنش اینستاگرامی؛

مطهری خواستار تشویق سه جوانمرد حادثه مترو شهرری شد

تهران- ایرنا- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه روز یکشنبه در مترو شهر ری، تشویق سه جوانمرد حاضر در این حادثه را که در برابر فرد ضارب واکنش نشان دادند، خواستار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، علی مطهری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خواستار تشویق سه جوانمرد حاضر در حادثه مترو شهرری شد.
در پیام اینستاگرامی مطهری آمده است: حادثه ایستگاه متروی شهرری که طی آن یک روحانی مصدوم و ضارب شرور کشته شد سه تشویق را ضروری ساخته است؛ یکی تشویق دو جوانی که به کمک روحانی مظلوم شتافتند و بی‌تفاوت نماندند و دیگر پلیسی که به موقع عکس‌العمل نشان داد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه پیام خود تصریح کرد: حتی اگر تیر به پای ضارب عربده‌کش می‌خورد و او زنده می‌ماند حکم او اعدام بود زیرا مطابق فقه اسلام کسی که با سلاح گرم یا سرد مردم را ارعاب و اخافه کند و رعب و ترس در جامعه ایجاد نماید محارب شمرده می‌شود و حکم او اعدام است.
خبرگزاری خانه ملت، مطهری همچنین در این پیام یادآور شده است: مسئولان خوب است این سه تشویق را انجام دهند.
به گزارش ایرنا، فردی (مرد 40 ساله) روز گذشته با استفاده از سلاح سرد اقدام به ایجاد درگیری در ایستگاه مترو شهرری کرد که دراین حادثه یک روحانی و 2 شهروند دیگر مجروح شدند.
با ورود نیروهای پلیس مستقر در ایستگاه مترو برای برقراری نظم و خاتمه دادن به ماجرا، فرد مهاجم به هشدارها و اخطارهای پلیس برای تسلیم شدن و تحویل سلاح سرد توجهی نکرده و در نهایت با تیراندازی پلیس مجروح و در مسیر انتقال به بیمارستان درگذشت.
سیام*3061*1449*تنظیم کننده: میترا بلندقامتی*انتشاردهنده: امیر کاردان راد

انتهای پیام /*

نظر شما