شناسهٔ خبر: 20411559 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

حمله تند کاپیتان پرسپولیس به امیر قلعه‌نویی: لایق همان فحش‌ها بود!

محسن بنگر در فصل گذشته راهی تراکتورسازی شد و زیر نظر امیر قلعه نویی به کار خود ادامه داد. همکاری‌ای که البته سرانجام خوبی نداشت و به دوری او از فوتبال منتهی شد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
 کاپیتان سابق پرسپولیس بعد از جدایی از این تیم راهی تراکتورسازی شد و امیدوار بود در کنار امیر قلعه نویی به موفقیت دست یابد. این همکاری بعد از مصدومیت این مدافع باتجربه در فاز جدیدش با اختلاف‌نظراتی بین طرفین همراه شد و در ادامه نیز اوج این مشکلات بعد از تقابل تراکتورسازی و پرسپولیس بود. شکست سنگین تراکتورسازی باعث شد تا امیر قلعه نویی او را متهم به کم‌کاری کند و فحاشی او در رختکن با پاسخ بنگر همراه شد تا همکاری طرفین به پایان برسد.

محسن بنگر در خصوص مصدومیتی که او را از فوتبال دور کرده بود گفت: مصدومیتم کاملا بهبود یافته است. این روزها تمرینات اختصاصی را پشت سر می‌گذارم تا از نظر بدنی کاملا آماده باشم. این مصدومیت هم یادگار تبریز است و در فوتبال پیش می‌آید و مشکلی نیست.

کاپیتان سابق پرسپولیس که در حاشیه دیدار تدارکاتی روز گذشته نفت تهران در محل این بازی حاضر شده بود گفت: نزدیک اکباتان با دوستانم بودم که گفتند بازی نفت تهران است. فکر می‌کردیم بازی ساعت 6 و نیم باشد و وقتی که رسیدیم دقیقه 50 بازی بود و نشستیم نگاه کردیم و کاملا اتفاقی بود.

بنگر درباره اینکه به خداحافظی از فوتبال فکر می‌کند یا نه گفت: نه، تصمیمم برای فصل آینده بازی کردن است و نقل و انتقالات هم تا هفته چهارم جریان دارد. من هم نه عجله دارم و نه اجباری برای انتخاب هر چیزی. پیشنهاد هم داشتم اما این پیشنهادات نصفه و نیمه بود و ترجیح دادم فعلا به آن پاسخ ندهم و نمی‌شد روی آن حساب کرد.

وی با اعلام اینکه با توجه به شرایط تراکتورسازی حاضر به بازی رایگان برای این تیم بود گفت:  قراردادم در پایان فصل با تراکتورسازی به پایان رسید اما خودم دوست داشتم با توجه به مشکلات این تیم و در ادامه مصدومیت ناراحت کننده هادی محمدی در این تیم باشم تا همه چیز را فراموش کنم. تراکتورسازی شرایط بدی دارد و نمی‌خواستم در این شرایط آنها را تنها بگذارم و به دنبال این بودم که جو نادرستی که آقایان به ناحق علیه‌ام درست کرده بودند را درست کنم. می‌خواستم برگردم و در این شرایط سخت در کنار آنها باشم و تمام حرف و حدیث‌های ناحق علیه خودم را فراموش کنم و به تیم کمک کنم که البته آقای گل محمدی گفتند نیازی به من ندارند.

محسن بنگر که از اتفاقات رخ داده در فصل گذشته و فحاشی امیر قلعه نویی همچنان شاکی است در این رابطه گفت: بعضی آقایان جوری کردند که شرایط علیه‌ام شود. من نه کاری کردم و نه چیزی به ذهنم رسید. خدا را شکر پیش وجدانم راحت هستم و همه چیز را به خدا واگذار کرده‌ام. دنبال پول فصل گذشته‌ام هم نیستم و فکر کنم درست هم نباشد که با این همه حرف و حدیث ناحقی که علیه‌ام شکل گرفت و مشکلاتی که این روزها تراکتور با آن درگیر است به دنبال آن باشم. این پول البته نوش جان آن آقایانی که این حرف و حدیث را درست کردند و فحش‌هایی که خودشان لایق آن بودند! چرا باید ببخشم؟ جای بخشش وجود ندارد و برای چه باید ببخشم؟ برای کسانی شخصیت قائل شدم که فاقد شخصیت هستند.

به گزارش ایلنا،بنگر در پایان در خصوص تصمیمش برای آینده گفت: همانطور که گفتم در مورد آینده هنوز تصمیمی نگرفتم. فعلا که نقل و انتقالات تا هفته چهارم ادامه دارد و معلوم نیست و شاید رفتم و مربیگری را دنبال کردم و مدرک B را گرفتم. مدرک D و C آسیا را گرفتم و اینطور نبوده که در بوق و کرنا کنم که دنبال مدرک مربیگری بودم و این دو را گرفته‌ام و نه نیازی به اینستاگرام داشتم و نه چیز دیگری و اگر تصمیم داشته باشم مربیگری را دنبال خواهم کرد.


نظر شما