شناسهٔ خبر: 20411535 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

پدرکشی ناخواسته در یوسف‌آباد

پسر جوان هنگام بررسی اسلحه شکاری، ناخواسته پدرش را با شلیک یک گلوله به قتل رساند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
ساعت ۱۷:۳۰ عصر دیروز(یکشنبه) فوت مشکوک به کلانتری ۱۲۴ یوسف آباد اعلام شد.با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد فردی حدودا ۵۰ ساله بر اثر اصابت گلوله ساچمه‌ای شلیک شده از یک تفنگ بادی و اصابت آن به قسمت حساس سر فوت کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع  فوت مشکوک و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان با حضور در محل به تحقیق از پسر متوفی که در زمان وقوع حادثه به همراه پدرش تنها در خانه حضور داشت، پرداختند. پسر متوفی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: قصد رفتن به مسافرت را داشتیم؛ پدرم از من خواست تا اسلحه [ بادی] را برایش بیاورم تا آن را امتحان کنیم. من یک ساچمه داخل تفنگ بادی گذاشتم و آن را به پدرم دادم، اما اسلحه شلیک نکرد؛ پدرم از من درخواست پیچ گوشتی کرد تا گیر اسلحه را برطرف کند که ناگهان تفنگ شلیک شد و گلوله به سر پدرم برخورد کرد. بلافاصله پدرم را تنفس مصنوعی و ماساژ قلبی دادم و [ همزمان] موضوع را تلفنی با عمویم در میان گذاشتم؛ زمانی که اورژانس به محل رسید، آن‌ها عنوان کردند که پدرم فوت کرده است.

بررسی صحت اظهارات پسر متوفی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و کارآگاهان با توجه به نظریه‌ی تیم بررسی صحنه اطمینان پیدا کردند که شلیک گلوله نمی‌توانسته توسط شخص متوفی انجام شده باشد لذا بار دیگر تحقیقات از پسر متوفی در خصوص نحوه شلیک گلوله و مرگ پدرش در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

سرانجام ساعت 8:30 امروز(دوشنبه 26 تیرماه) پسر متوفی در اظهاراتی جدید عنوان داشت: من و پدرم در اتاق مشغول صحبت کردن بودیم که پدرم از من خواست تا [ قبل از رفتن به مسافرت] تفنگ بادی را برایش بیاویم؛ پدرم در حال کار کردن با گوشی [ تلفن همراهش] بود که من یک ساچمه در داخل تفنگ گذاشتم؛ زمانی که به قصد بستن، لوله تفنگ را به سمت بالا کشیدم ناگهان تیر شلیک شد و به سر پدرم برخورد کرد؛ به سرعت بالای سر پدرم رفتم و دیدیم که به سختی نفس می‌ کشد. به عمویم زنگ زدم و از او خواستم خودش را سریع به خانه‌ی ما برساند؛ بعد از چند دقیقه نیز اورژانس به محل رسید، اما متأسفانه پدرم فوت کرده بود.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم پرونده برای صدور دستور قضایی به شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران اعزام شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما