شناسهٔ خبر: 20410567 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی: رادیو معارف در برابر فتنه‌ها و شبهه انگیزی‌های دشمنان پاسخگو باشد

R7854/P41362/S6,62/CT11

مرجع تقلید شیعیان هجمه فتنه‌ها و شبهات دینی و اعتقادی از طرف دشمنان را مورداشاره قرار داد و گفت: رادیو معارف از معارف ناب و اصیلی برخوردار است که می‌تواند در مقابل فتنه‌ها و شبهات ایستادگی و به آن‌ها پاسخ دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی امروز در دیدار با مدیر و مسئولان شبکه رادیویی معارف، رادیو معارف را فرصتی مغتنم برای دست‌اندرکاران این رادیو دانست و اظهار داشت: کار کردن در این رادیو توفیق بزرگی است که شامل حال هرکسی نمی‌شود.

مرجع تقلید شیعیان فتنه‌ها و شبهات دینی و اعتقادی از طرف دشمنان را مورداشاره قرار داد و افزود: رادیو معارف از معارف ناب و اصیلی برخوردار است که می‌تواند در مقابل فتنه‌ها و شبهات ایستادگی و به آن‌ها پاسخ دهد.

آیت‌الله صافی گلپایگانی بابیان اینکه رادیو معارف جایگاه مناسبی به‌منظور تبیین اعتقادات و اخلاقیات است، ادامه داد: برنامه‌های این رادیو از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است، که در آن بر تبیین آموزه‌های دین مقدس اسلام تأکید می‌شود و آثار و برکات بسیاری برای مردم دارد.

وی بیان کرد: نبود موسیقی سازی در این رادیو جزو شاخصه‌های ارزشمند این رسانه است و یک ساعت کار در این رسانه قابل‌مقایسه با هیچ جایی نیست چرا که از ثواب فراوانی برخوردار است.

در ابتدای این دیدار مجتبی تونه‌ای مدیر رادیو معارف، به ارائه گزارشی از روند ساخت و تولید برنامه‌های رادیو معارف در زمینه‌های مختلف پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما