شناسهٔ خبر: 20410149 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

آیت الله جنتی: گوش ما آماده شنیدن انتقادات است

دبیر شورای نگهبان گفت: کسانی که درباره عملکرد ما حرف دارند گوش ما آماده شنیدن است، نامه بنویسند تا جواب بدهیم، حتی حاضریم به شکل حضوری با یکدیگر گفتگو کنیم، تلفنی هم می‌توانند مطالب را بیان کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان اظهار کرد: هماهنگی کاملی میان اعضای این شورا وجود دارد و از خودمان دغدغه داخلی نداریم؛ ما بر مواضع خود پافشاری کرده و از مواضع مان عدول نمی‌کنیم و تحت تاثیر تهدیدها و امثال آن قرار نمی‌گیریم.

وی افزود: بعضی‌ها حرف‌هایی می‌زنند که ما این‌ها را تحمل می‌کنیم البته چاره‌ای نداریم باید تحمل کنیم و به آنان سلام می‌کنیم. برخی نیز مطالبی می‌گویند که نمی‌دانیم تا چه حد دقت می‌کنند، آنان می‌خواهند همه مسائل شورای نگهبان را گردن من بیندازند در حالی که این شورا ۱۲ عضو دارد و بنده فقط یک عضو آن هستم.

دبیر شورای نگهبان افزود: فردی اخیرا نامه‌ای نوشته بود که در یکی از نشریات دیدم، شورای نگهبان نظری داده بود که به ضرر این فرد تمام شده بود زیرا منافعی داشته و می‌خواسته در قانون تامین شود اما شورای نگهبان آن را رد کرده بود.

وی اضافه کرد: این‌ها خیال کردند که شورای نگهبان منافع آنان را به خطر انداخته است و حمله به مرا آغاز کرده بودند و مدعی شدند که ما حقوق فراوانی می‌گیریم و با توجه به مسئولیت‌های مختلف بنده پرسیده بودند بابت هر یک از این سمت‌ها چقدر حقوق می‌گیرم حتی سوال کرده بودند که بابت جایگاه امام جمعه تهران چقدر دریافت می‌کنم.

آیت الله جنتی گفت: به این آقا می‌گویم که من فقط از یک جا حقوق می‌گیرم؛ خیالتان راحت باشد.

وی با ابراز خرسندی از ایستادگی شورای نگهبان بر مواضع شرعی و قانونی اش ابراز امیدواری کرد که خداوند و مردم از ایستادگی و عملکرد این شورا رضایت داشته باشند.

نظر شما