شناسهٔ خبر: 20410032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی:

رسانه‌ها برای پاسخ به شبهات دینی و اعتقادی دشمنان تلاش کنند/ رادیو معارف به شبهات پاسخ دهد

یکی از مراجع تقلید با اشاره به وجود فتنه‌ها و شبهات دینی و اعتقادی که از سوی دشمنان اسلام دامن زده می‌شود، گفت: همه در مقابل این شبهات مسؤول هستیم و رادیو معارف نیز به عنوان رسانه‌ای دینی باید به این شبهات پاسخ دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی ظهر امروز در دیدار  با مدیر و مسوولان شبکه رادیویی معارف وجود این رادیو را یک خیر کثیر در میان نظام رسانه‌ای کشور دانست و تاکید کرد: برنامه‌های رادیو معارف باید مردم را به دین و مکتب اهل‌بیت(ع) خوش بین کند.

آیت‌الله صافی گلپایگانی در این دیدار که در آستانه سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و سالروز تأسیس شبکه رادیویی معارف انجام شد، با ابراز خرسندی از برنامه‌های رادیو معارف، این رادیو را رسانه‌ای پر منفعت برای جامعه دانست و خاطرنشان کرد: تببین آموزه‌های دین مقدس اسلام و مکتب اهل بیت(ع) کاری بسیار باارزش و موجب افتخار است و یک ساعت کار در آن ثواب فراوانی دارد که قابل شمارش نیست.

وی با بیان این مطلب که رادیو معارف یک فرصت مغتنم برای مردم و یک توفیق بزرگ برای دست اندرکاران آن است تصریح کرد: معارف اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت معارفی ناب و اصیل است که رسانه‌ها و بخصوص رادیو معارف باید آن را به همه دنیا عرضه کند.

آیت‌الله صافی گلپایگانی فقدان موسیقی سازی در رادیو معارف را ویژگی ارزشمند این رسانه دینی برشمرد و با تاکید بر تکرار آموزه‌ها و اعتقادات دینی در هر جایگاه و مناسبتی گفت: رادیو معارف جایگاه بسیار مناسبی برای تبیین اعتقادات و اخلاقیات است.

 این مرجع تقلید با اشاره به وجود فتنه‌ها و شبهات دینی و اعتقادی که از سوی دشمنان اسلام دامن زده می‌شود تاکید کرد: همه در مقابل این شبهات مسوول هستیم و رادیو معارف نیز به عنوان رسانه‌ای دینی باید به این شبهات پاسخ دهد.

انتهای پیام/ج/

نظر شما