شناسهٔ خبر: 20409686 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جانشین فرمانده کل ارتش:

امروز، پدافند ارتش یک یکان زنده با نشاط و عملیاتی است

خبرگزاری شبستان: امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان با حضور در مرکز فرماندهی شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی از این مرکز بازدید و از طریق ویدئو کنفرانس با فرماندهان مناطق پدافند هوایی کل کشور دیدار و گفت و گو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، امیر سرتیپ پوردستان در این بازدید در جمع معاونین و فرماندهان مناطق قرارگاه پدافند هوایی اظهار کرد: امروز پدافند ارتش یک یکان زنده، با نشاط و عملیاتی است و در عرصه های مختلف قابلیت ها و صلاحیت های خود را نشان داده است.

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: امروز با شکل تازه ای از تهدیدها روبرو هستیم که از نظر نوع، شکل و اندازه با گذشته تفاوت دارد و همه ما وظیفه داریم متناسب با تهدیدها ظرفیت دفاعی لازم را ایجاد کنیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه قرارگاه پدافند هوایی یک نیروی نوپاست اما با تلاش و پشتکار کارکنانش توانسته قدم های بلندی متناسب با تهدیدهای روز بر دارد و بتواند به صنعت کشور در حوزه های مختلف کمک کرده و خدمات خوبی را ارائه کند.

امیر سرتیپ پوردستان در پایان تصریح کرد: ولایت مداری و تعهد و تلاش و پشتکار خستگی ناپذیر از شاخصه های موفقیت قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) است.

 

نظر شما