شناسهٔ خبر: 20409258 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خطر محرومیت بیخ گوش مهاجم پرسپولیس

تهران - ایرنا - رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال با تاکید بر تبعات سنگین فسخ قرارداد یک طرفه از سوی بازیکنان گفت: مهدی طارمی که سال گذشته به صورت یک طرف قرارداد خود را با باشگاه ترکیه ای فسخ کرد، در معرض خطر محرومیت قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، روزبه وثوق احمدی امروز (دوشنبه) در بخشی از صحبت های خود در نشست خبری اظهار داشت: باشگاه استقلال خوزستان نیز ادعا دارد که دانیال ماهینی بازیکن این تیم قرارداد خود را یک طرف فسخ کرده است و به همین دلیل خطر محرومیت چهار تا 6 ماهه برای مهدی طارمی و دانیال ماهینی هنوز وجود دارد.
طارمی ابتدای فصل گذشته با امضای قراردادی به تیم ریزاسپور ترکیه پیوست و تنها پس از چند روز قرارداد خود را فسخ و به پرسپولیس بازگشت که این مسئله شکایت باشگاه ترکیه ای را بدنبال داشت.
احمدی تصریح کرد: پرونده شکایت باشگاه ریزاسپور ترکیه از مهدی طارمی در فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) مفتوح است و مقدار غرامت آن به برخی شاخصه ها همچون شرایط، سن و سایر موارد بستگی دارد. چنانچه فسخ قرارداد طارمی غیر قانونی باشد او با محرومیت مواجه می شود.
وی بیان داشت: اگر شرایط فسخ قرارداد برای بازیکنی وجود داشته باشد، بازیکن بعد از پایان فصل و به دلیل عمل نکردن باشگاه به تعهداتش، می تواند قرارداد خود را فسخ کند. از طرف دیگر اگر باشگاه اعلام کند که به تعهدات خود عمل کرده این موضوع باید بررسی شود و اگر فسخ قرارداد غیر موجه باشد، بازیکن مربوطه جریمه می شود.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1067**1584*
خبرنگار: رضا رمضانی*انتشاردهنده:مریم مولوی

انتهای پیام /*

نظر شما