شناسهٔ خبر: 20407970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان قم:

زائران اربعین حسینی دریافت گذرنامه را به روزهای آخر موکول نکنند

R7854/P41362/S6,62/CT12

فرمانده انتظامی استان قم به آن دسته از مسافرانی که قصد دارند در اربعین حسینی(ع) به کشور عراق سفر کنند توصیه کرد در فرصت باقیمانده نسبت به دریافت گذرنامه اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی در حاشیه بازدید از مدیریت گذرنامه و اتباع استان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام‌شده بر رسیدگی فوری و سرعت عمل کارکنان گذرنامه به‌ویژه نسبت به اتباع و میهمانان خارجی تأکید کرد.

فرمانده انتظامی استان قم توسعه کمی و کیفی مدیریت گذرنامه را ازنظر منابع انسانی و تجهیزات فنی مورد تأکید قرار داد و تعامل سازنده با سایر سازمان‌هایی که همکاری اداری و روشی با گذرنامه دارند را خواستار شد.

وی همچنین آمار صدور گذرنامه در سال گذشته را قابل‌توجه دانست و بر تلاش مدیریت اداره گذرنامه پلیس برای آمادگی هر چه‌بهتر برای صدور گذرنامه‌های موردنیاز زائران اربعین حسینی تأکید کرد.

فرمانده انتظامی استان قم به آن دسته از مسافرانی که قصد دارند در اربعین حسینی(ع) به کشور عراق سفر کنند توصیه کرد در فرصت باقیمانده نسبت به دریافت گذرنامه اقدام کنند.

وی در ادامه با هشدار به افرادی که از گذرنامه‌های دیگران استفاده می‌کنند، گفت: استفاده از گذرنامه افراد دیگر جرم بوده و مجازات قضایی به دنبال دارد.

مجتبایی افزود: زائرانی که در مرز‌های چذابه، شلمچه و مهران در اربعین سال 95 گذرنامه آن‌ها اخذ و توقیف‌شده می‌توانند برای رسیدگی به اداره گذرنامه استان قم مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی استان قم یادآور شد: در سال گذشته 96 هزار و 110 جلد گذرنامه در استان قم صادر شد که از این تعداد 8 هزار و 150 جلد مربوط به طلاب حوزه علمیه قم بوده و توسط دفتر نمایندگی عراق در قم 72هزار ویزا برای اربعین حسینی(ع) صادر شد.

انتهای پیام/

نظر شما