شناسهٔ خبر: 20407110 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آتش سوزی گسترده 2 انبار لوازم خودرو در میدان بهارستان

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی گسترده 2 انبار لوازم خودرو در میدان بهارستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

آتش سوزی گسترده 2 انبار لوازم خودرو در میدان بهارستانجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آتش سوزی گسترده در یک انبار لوازم تزئینی خودرو در میدان بهارستان اظهار داشت: حادثه در ساعت 12:00 ظهر امروز(دوشنبه 26 تیرماه) در میدان بهارستان، کوچه نظامیه اعلام و 4 ایستگاه آتش نشانی به همراه چند دستگاه تانکر آب و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه 2 باب ساختمان 3 و 4 طبقه قدیمی کنار یکدیگر بود که تمام واحدهای آن ها به انبار نگهداری لوازم تزئینی خودرو مانند روکش صندلی خودرو و غیره تبدیل شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: در حیاط یکی از ساختمان ها که انباری به وسعت 150 متر با شیروانی پلاستیکی داشت دچار آتش سوزی شد.

ملکی در ادامه تصریح کرد: زمانی که آتش نشان‌ها در محل حادثه حاضر شدند هر دو ساختمان به طور کامل در آتش می‌سوخت و دود و شعله آتش بسیاری از ساختمان ها خارج می شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی سریعا نسبت اطفای آتش اقدام کرده و از سرایت شعله های آتش به اطراف جلوگیری کردندو در نهایت آتش را خاموش کردند.

ملکی در پایان گفت: خوشبختانه در این حادثه به شهروندان آسیب وارد نشده و تنها 2  آتش نشان دچار دود گرفتگی شده و تحویل عوامل اورژانس شدند.

انتهای پیام/

مصدومیت 2 آتش نشان در حادثه آتش سوزی انبار لوازم خودرو

نظر شما