شناسهٔ خبر: 20406274 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تاکید بر توجه ویژه خانواده ها به مهارت آموزی فرزندان

رییس هیات نمایندگان استان آذربایجان شرقی بر ضرورت توجه بیشتر خانواده ها بر مهارت آموزی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

تاکید بر توجه ویژه خانواده ها به مهارت آموزی فرزندانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ ضیاء الله اعزازی رییس هیات نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات استانی UCMAS IRAN درذتبریز با ابراز خرسندی از فعالیت های انجام شده توسط موسسه UCMAS IRAN در رابطه با شکوفایی استعداد های دانش آموزان استان، مهمترین مشکل اجتماعی کشور و دغدغه مسئولان را درصد بالای بیکاری در میان فارغ التحصیلان دانشگاهی عنوان کرد.

عضو کمسیون آموزشی مجلس از خانواده ها خواست که به موضوع مهارت آموزی فرزندان خود توجه ویژه ای داشته باشند تا از همان سنین کودکی مسیر شغلی دانش آموزان در آینده مشخص گردد.

وی اعلام کرد: به منظور حل مشکل بیکاری جوانان، در برنامه ششم توسعه بر آموزش های مهارتی توجه ویژه ای شده و تلاش بر هماهنگی آموزش های انجام شده در کشور بر اساس نیازهای بخش صنعت است.

مهران زینالی مدیر آموزشگاه علمی اندیشه خلاق هم گفت: 39 نفر از دانش آموزان استان آذربایجان شرقی که موفق به کسب رتبه های اول و دوم مسابقات استانی شده اند، اواخر مرداد ماه در مسابقات کشوری به میزبانی استان مازندران شرکت خواهند کرد.

پنجمین دوره مسابقات استانی UCMAS IRAN در استان آذربایجان شرقی توسط آموزشگاه علمی اندیشه خلاق و با شرکت 309 دانش آموز از تبریز و سایر شهرستان های استان برگزار و از رتبه های اول تا سوم سطوح مختلف با اهدای مدال تجلیل شد.

 

 

انتهای پیام/ش

 

تجلیل از دانش آموزان پنجمین دوره مسابقات استانی UCMAS IRAN در استان آذربایجان شرقی

نظر شما