شناسهٔ خبر: 20406189 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

وثوق احمدی: فسخ یکطرفه قراردادها تاوان سنگینی دارد/ پرونده طارمی در فیفا باز است

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال گفت: استفاده نادرست از قانون حق فسخ تاوان سنگینی را به دنبال خواهد داشت و به محرومیت چهار و 6 ماهه فرد خاطی منجر می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال   گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ روزبه وثوق احمدی رییس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال در نشست خبری اظهار کرد: فسخ یک جانبه قراداد ،تیغی دو لبه است و اگر به محض اینکه بازیکن اعلام کند به دلیل دریافت نکردن پول، می خواهد قراردادش را فسخ کند، باشگاه مبدا (در صورتی که بدهی نداشته باشد)می‌تواند به دلیل فسخ غیرموجه قراداد از آن بازیکن شکایت کند بنابراین در صورتی که فسخ قرارداد غیر موجه باشد، بازیکن جریمه می‌شود.

وی ادامه داد: ما نمی‌توانیم جلوی فسخ قرارداد بازیکنان را بگیریم تا  شرایط بررسی‌ شود. مثال بارز آن هم مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس است. او فصل گذشته قرارداد خود را با این تیم فسخ کرده بود اما برای پرسپولیس هم بازی کرد. پرونده شکایت ریزه اسپور از مهدی طارمی همچنان در فیفا باز است.

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال افزود: اگر بازیکنان و مربیان قراردادشان  را فسخ کنند و این فسخ غیر موجه باشد،باید غرامت پرداخت شود و میزان غرامت به شرایط، سن و سال و پارامترهای دیگری بستگی دارد. در این صورت کمیته تعیین وضعیت بر اساس شرایط، رای صادر می‌کند.
 
وثوق احمدی در پایان گفت: اگر فسخ قرارداد غیر موجه باشد به محرومیت چهار ماهه و شش ماهه فرد خاطی منجر می‌شود. باشگاه جدید نیز به این دلیل که بازیکن را تحریک کرده است پس از بررسی دقیق می‌تواند تا دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شود. استفاده نادرست از قانون حق فسخ تاوان سنگینی را به دنبال خواهد داشت.
 
انتهای پیام/

اظهارات وثوق احمدی در مورد قوانین جدید نقل و انتقالات فوتبال

 
 
 
 

نظر شما