شناسهٔ خبر: 20404815 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جانشین فرمانده کل ارتش:

پدافند هوایی ارتش یک یکان زنده و عملیاتی است

تهران - ایرنا - جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز پدافند هوایی ارتش یک یکان زنده، با نشاط و عملیاتی است و در عرصه های مختلف قابلیت ها و صلاحیت های خود را نشان داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از اعلام روز دوشنبه روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، امیر سرتیپ پوردستان این مطلب را هنگام حضور در مرکز فرماندهی شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی و بازدید از این مرکز بازدید و گفت و گو از طریق ویدئو کنفرانس با فرماندهان مناطق پدافند هوایی کل کشور عنوان کرد.
وی توضیح داد: امروز با شکل تازه ای از تهدیدها روبرو هستیم که از نظر نوع، شکل و اندازه با گذشته تفاوت دارد و همه ما وظیفه داریم متناسب با تهدیدها ظرفیت دفاعی لازم را ایجاد کنیم.
جانشین فرمانده کل ارتش اضافه کرد: با توجه به اینکه قرارگاه پدافند هوایی یک نیروی نوپاست اما با تلاش و پشتکار کارکنانش توانسته قدم های بلندی متناسب با تهدیدهای روز بر دارد و بتواند به صنعت کشور در حوزه های مختلف کمک کرده و خدمات خوبی را ارائه کند.
امیر سرتیپ پوردستان در پایان تصریح کرد: ولایت مداری و تعهد و تلاش و پشتکار خستگی ناپذیر از شاخصه های موفقیت قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) است.
اجتمام(1)** 7029 **1569** تنظیم: فرهاد شرف پور **انتشار: علی حبیبی
برای آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

نظر شما