شناسهٔ خبر: 20404217 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آمریکا عامل اصلی پشتیبانی از تروریست دولتی در خاورمیانه

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: آمریکا بعنوان ناقض اصلی حقوق بشرو اصلی‌ترین پشتیبان گروه‌های تروریستی و تروریسم دولتی شناخته می‌شود.

صاحب‌خبر -
امریکا عامل اصلی پشتیبانی از تروریست دولتی در خاورمیانهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری با اشاره به اینکه آمریکا تلاش می‌کند با معکوس کردن مفهوم تروریسم و گسترش دامنه آن به گروه‌های جهادی و گروه‌های مقاومت، مطلوبیت‌های خود رادر منطقه غرب آسیا افزایش دهد، اظهار داشت: این درحالی است که آمریکا بعنوان ناقض اصلی حقوق بشرو اصلی‌ترین پشتیبان گروه‌های تروریستی و تروریسم دولتی شناخته می‌شود.
سردار جزایری گفت : قرائن و شواهد و اسناد و مدارک حاکی از شکل گیری و یا تقویت گروه های تروریستی منطقه خاورمیانه از سوی آمریکا و انگلیس است.
وی در ادامه تاکید کرد: برای جلوگیری از ائتلاف نظامی امنیتی  عربی - صهیونیستی ، جامعه بزرگ عربی در منطقه و سراسر جهان بایستی حول محور آزادی سرزمین فلسطین و حمایت بیشتر از گروه های جهادی و مقاومت منطقه با ارتقای سطوح نظری و عملی مبارزه روند جدیدی در مقابله با زیاده خواهی ها و تجاوزگری آمریکا و صهیونیسم را آغاز کنند.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح سپس با بیان اینکه ارتجاع عرب و ارتجاع منطقه در وضعیت نامتعادل بسر می برند و همین امر فرصت را برای اعمال  فشار مردم منطقه برحکام مرتجع فراهم آورده است، یادآور شد: همه رژیم هایی که به تروریست ها در عراق و سوریه کمک کرده اند، گرفتار مشکلاتی هستند که در آینده مصائب آنها بیشتر هم خواهد شد و آمریکا نیز از این امر مستثنی نیست.
وی در ادامه افزود: آمریکا هر قدر تلاش کند چهره غده سرطانی و تروریست بزرگ یعنی رژیم صهیونیستی را رنگ و لعاب کند و یا طریق ایران هراسی ، اشغال فلسطین را به فراموشی بسپارد ، باید بداند که این پدیده هرگز از این دید ملت ها پنهان نخواهد شد و مبارزه مردم منطقه و ملت پایدار فلسطین با غاصبان صهیونیستی ادامه دار و دامنه دار تداوم خواهد داشت.
این مقام ستاد کل نیروهای مسلح همچنین خاطرنشان کرد: به لحاظ تخصصی ، پیروزی مقاومت منطقه و مبارزه فلسطین ها علیه غاصبان قدس شریف مورد وثوق کارشناسان نظامی است.

نظر شما