شناسهٔ خبر: 20403293 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

​سردار جزایری:

مبارزه با غاصبان صهیونیست همچنان ادامه دارد

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: مبارزه مردم منطقه و ملت پایدار فلسطین با غاصبان صهیونیست به صورت دامنه‌دار تداوم خواهد داشت.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، سردار "سید مسعود جزایری" سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به اینکه آمریکا تلاش می‌کند با معکوس کردن مفهوم تروریسم و گسترش دامنه آن به گروه‌های جهادی و گروه‌های مقاومت، مطلوبیت‌های خود را در منطقه غرب آسیا افزایش دهد، اظهار داشت: این در حالی است که آمریکا به عنوان ناقض اصلی حقوق بشر و اصلی‌ترین پشتیبان گروه‌های تروریستی و تروریسم دولتی شناخته می‌شود.
 
وی افزود: قرائن و شواهد و اسناد و مدارک حاکی از شکل‌گیری و یا تقویت گروه‌های تروریستی منطقه خاورمیانه از سوی آمریکا و انگلیس است.
 
جزایری در ادامه تاکید کرد: برای جلوگیری از ائتلاف نظامی امنیتی عربی- صهیونیستی، جامعه بزرگ عربی در منطقه و سراسر جهان بایستی حول محور آزادی سرزمین فلسطین و حمایت بیشتر از گروه‌های جهادی و مقاومت منطقه،‌ با ارتقای سطوح نظری و عملی مبارزه،‌ روند جدیدی در مقابله با زیاده خواهی‌ها و تجاوزگری‌ آمریکا و صهیونیسم را آغاز کنند.
 
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح سپس با بیان اینکه ارتجاع عرب و ارتجاع منطقه در وضعیت نامتعادل بسر می‌برد و همین امر فرصت را برای اعمال فشار مردم منطقه بر حکام مرتجع فراهم آورده است، یادآور شد: همه رژیم‌هایی که به تروریست‌ها در عراق و سوریه کمک کرده‌اند، گرفتار مشکلاتی هستند که در آینده مصائب آنها بیشتر هم خواهد شد و آمریکا نیز از این امر مستثنی نیست.
 
وی در ادامه افزود: آمریکا هر قدر تلاش کند چهره غده سرطانی و تروریست بزرگ یعنی رژیم صهیونیستی را رنگ و لعاب دهد و یا از طریق ایران هراسی، اشغال فلسطین را به فراموشی بسپارد، باید بداند که این پدیده هرگز از دید ملت‌ها پنهان نخواهد شد و مبارزه مردم منطقه و ملت پایدار فلسطین با غاصبان صهیونیستی ادامه دارد و دامنه‌دار تداوم خواهد داشت.

نظر شما