شناسهٔ خبر: 20396559 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

دارنده مدال نقره جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی:

پژوهش در دانشگاه ها با جدیت پیگیری شود/ نگرش مثبت افراد را به دانشگاه آزاد اسلامی تقویت کنیم

دارنده مقام پژوهشگر برتر جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن قدردانی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد؛ امر پژوهش باید در دانشگاه ها با جدیت پیگیری شود و مسائل پیش پا افتاده مانع توسعه آن نشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش فرهیختگان آنلاین، دکتر کیوان کاکاوری دکتری تخصصی روانشناسی کودکان با نیازهای ویژه و پست دکتری روانشناسی شناختی با رویکرد آموزش حل مساله و عضو هیات علمیواحد کرمان دانشگاه آزاد اسلامی و دارنده عنوان پژوهشگر برتر در جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با ایسکانیوز ضمن ابراز خرسندی از شرکت در این جشنواره در خصوص کسب این عنوان گفت: پژوهش های انجام شده اکثرا در حوزه علوم انسانی و به ویژه علم روانشناختی در حوزه کودک است که حاصل بیش از 74 مقاله علمی پژوهشی خارجی و حدود 100 مقاله ملی و بین المللی ای بوده که به چاپ رسانده ام.

او ادامه داد: خوشبختانه سال گذشته موفق به تاسیس مرکز تحقیقات تازه های روانشناختی شدیم که این مرکز توانست تعامل و ارتباط گرمی را با مردم و دانشجویان برقرار کند بعلاوه از بعد درآمدزایی در سطح بالایی قرار گرفتیم و تغییر شگرفی در نگرش افراد به وجود آوردیم.

دکتری تخصصی روانشناسی کودکان درباره تغییر نگرش افراد به دانشگاه آزاد گفت: نکته حائذ اهمیت این است که نگرش افراد را از بعد اجتماعی و فرهنگی تغییر بدهیم؛ به این منظور با راه اندازی مرکز خدمات روانشناختی و مشاوره در مرکز تحقیقات این کار را تا حد زیادی جلو برده و نتایج مطلوبی را کسب کردیم. بعلاوه باید توجه داشت عمده مراجعین ما مردم هستند بنابراین از بعد مالی افراد بی بضاعت را به رایگان می پذیریم و خدمات مشاوره می دهیم. همین امر میتواند نگرش مثبت مردم را در مورد دانشگاه آزاد به وجود بیاورد.

کاکاوری افزود: توصیه می کنم امر پژوهش در دانشگاه های ما با جدیت پیگیری شود و یکسری مسائل پیش پا افتاده موجب زمینگیر شدن پژوهشگران ما نشود. خوشبختانه جشنواره فرهیختگان باعث شده که انگیزه افراد به موجب تکریم و تقدیر از انها افزایش یابد که موضوع رابطه مستقیمی با نیاز درونی انسان ها به دیده شدن و مورد ستایش قرار گرفتن دارد.

دارنده نشان پژوهشگر برتر جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پیشنهاد می کنم انسان هایی که بدون توقع دانشگاه آزاد را دوست دارند و نسبت به این دانشگاه احساس دلسوزی دارند شناسایی شوند زیرا حضور این افراد سبب می شود تا پژوهش در دانشگاه نهادینه شود و فقط اموزش صرف را نداشته باشیم زیرا علم گذشته برای دنیای امروز که تکنولوژی با زمان حرکت می کند چندان کارآمد نخواهد بود.

منبع: آنا

نظر شما