شناسهٔ خبر: 20395314 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ناپدید شدن ده‌ها کنیز گرفتار داعش در تلعفر

منابع عراقی از ناپدید شدن دهها کنیز گرفتار تکفیریها طی هفته های گذشته در تلعفر در استان نینوا به شکل مرموزی خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از السومریه، یک منبع محلی در استان نینوا اعلام کرد که دهها کنیز گرفتار در چنگال داعشی ها در تلعفر به طور مرموزی ناپدید شده اند و نگرانی درباره کشته شدن آنها به دست داعشی ها وجود دارد.

 

این منبع بیان کرد: دهها کنیز گرفتار تروریستهای داعش در مناطق مختلف تلعفر در غرب موصل طی هفته های گذشته به طور مرموزی ناپدید شده اند. داعش اعلام کرده است که آنها را به خارج تلعفر برای فروش در سوریه منتقل کرده است اما نگرانی و ترس شدید از کشته شدن آنها به دست داعش وجود دارد زیرا داعش خطرناک بودن این کنیزها را توجه به اطلاعات زیادی که از سرکرده های و دیگر اعضای داعش دارند درک کرده است.

 

از سوی دیگر یک منبع محلی در کرکوک از هلاکت مسئول آنچه دیوان بهداشت داعش نامیده می شود در الحویجه در جنوب غرب کرکوک خبر داد و اعلام کرد: افراد نقابدار به یکی از مقرهای داعش موسوم به دیوان بهداشت داعش در الحویجه حمله کردند و مسئول دیوان بهداشت داعش را به هلاکت رساندند.

 

این منبع بیان کرد: این زن کشته شده یکی از مهمترین پزشکان داعش است که دارای تابعیت انگلیسی است و یک سال و نیم قبل به آنچه ولایت نینوا داعش نامیده می شد وارد شد و سپس به الحویجه رفت.

نظر شما