شناسهٔ خبر: 20316592 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه حمایت | لینک خبر

دادستان تهران خبر داد محکومیت 258 نفر از عوامل آشوب‌های اسفندماه

تحقیق از 36 مدیر عامل شرکت های وارد کننده موبایل

دادستان تهران درباره پرونده های واردات خودرو و موبایل، ارز و سکه، آشوب های اسفند ماه و همچنین حکم بدوی ناظم خاطی مدرسه ای در غرب تهران توضیحاتی ارایه کرد.

صاحب‌خبر -

رییس دیوان عدالت اداری از طرح شکایت درباره سند ٢٠٣٠ در این دیوان خبر داد و اعلام کرد: در حال بررسی مقدماتی هستیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدکاظم بهرامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود در ارتباط با سند 2030 به دیوان عدالت شکایت رسیده است، گفت: شکایت مطرح شده اما در حال بررسی مقدماتی هستیم که نوعا در اینگونه موارد انجام می‌شود.
وی در پاسخ به سوالی درباره پرونده بورسیه‌ها که رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار مسئولان عالی قضایی با معظم‌له فرمودند این موضوع آنطور که باید پیگیری نشد، گفت: تا چند روز قبل که بررسی کردیم، 477 نفر در این رابطه شکایت کرده بودند. بهرامی ضمن بیان اینکه کلیه افرادی که احساس می‌کنند در رابطه با مسائل بورسیه متضرر شده‌اند، می‌توانند به دیوان عدالت مراجعه کرده و دادخواست خود را ثبت کنند، گفت: بنا داریم این پرونده‌ها را در شعب محدودی تجمیع کنیم تا به صورت فوق‌العاده به آنها رسیدگی شود تا کل این پرونده‌ها در مدت معقولی رسیدگی شود.
رییس دیوان عدالت اداری در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون حکمی هم صادره شده یا خیر؟ تصریح کرد: شاید به صورت موردی حکم صادر شده باشد، اما می‌خواهیم به طور کلی سامانی به این پرونده‌ها داده شود.
بهرامی در خصوص شکایت علیه قراردادهای نفتی و اینکه دستور موقت صادر شده است یا خیر؟ گفت: گاهی افراد درخواست صدور دستور موقت می‌کنند، اما با بررسی در این پرونده، ضرورت دستور موقت احساس نشد؛ البته هنوز حکم صادر نشده اما فکر می‌کنم شکایتش منتفی باشد.
 

نظر شما