شناسهٔ خبر: 20290912 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

پتروشیمی‌ بندر امام قهرمان لیگ برتر تنیس روی میز شد

- همشهری آنلاین: پتروشیمی بندر امام با شایستگی و قدرت قهرمان ‌شد و تایدواتر بندرعباس با شایستگی و سخت کوشی در جایگاه نایب قهرمانی ایستاد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومي فدراسیون تنیس روی میز، بیست و پنجمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نام جام بانک دی با قهرمانی تیم‌ باتجربه و شایسته پتروشیمی بندرامام به پایان رسید.

پتروشیمی که در سه بازی از چهار بازی ‌فینال در تهران و ماهشهر با نتیجه مساوی ۳-۳ در مقابل تایدواتر متوقف شده بود، در بازی چهارم و در حضور تماشاگران خون گرم خوزستانی این‌بار با نتیجه ۶-۰ تیم جوان تایدواتر بندرعباس را با قدرت پشت سر گذاشت و موفق شد در مجموع امتیازات مراحل رفت و برگشت دور مقدماتی و ۴ بازی از مراحل اول و دوم فینال، با کسب ۱۲ امتیاز در مقابل رقیب جوان و سختکوش خود، بر سکوی قهرمانی تکیه بزند.

تایدواتر بندرعباس نیز با انجام بازی‌های ‌بسیار خوب در لیگ ۹۵-۹۶ و صعود به مراحل نیمه نهایی و سپس فینال و جمع‌آوری ۶ امتیاز در مقابل تیم قدرتمند پتروشیمی، با سخت کوشی و شایستگی در جایگاه نایب قهرمانی قرار گرفت.

تیم ‌های شهدای آتش‌نشان و دانشگاه آزاد در جایگاه سوم مشترک لیگ تنیس روی میز قرار گرفتند.

مقرر گردیده کاپ و مدال تیم ‌های سوم در محل فدراسیون به سرپرستان تیم های شهدای آتش نشان و دانشگاه آزاد اهدا شود .

اعضای تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندر امام :

مهران احدی، افشین نوروزی، عارف احمدی‌فر، حمیدرضا طاهرخانی نیما عالمیان و میعاد لطفی به عنوان ورزشکار، و ایمان کاظمی‌نژاد به عنوان مربی، هدایت فرهادی به عنوان سرمربی و عبدالخدر حیدری به عنوان سرپرست

اعضای تیم تنیس روی میز تایدواتر بندرعباس:

امین میرالماسی، محمدعلی رویین‌تن، امیرحسین هدایی و امین احمدیان به عنوان ورزشکار، و نوید عباسیان به عنوان مربی، امین طیاری به عنوان سرمربی و سعید عباسی به عنوان سرپرست

نظر شما