شناسهٔ خبر: 20284167 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پتروشیمی بندر امام جام قهرمانی لیگ برتر تنیس روی‌میز را بالای سر برد

R41468/P1357/S6,57/CT11

تیم پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) قهرمان بیست‌ و پنجمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، تیم پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) در دومین دیدار از دور برگشت فینال رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز در ماهشهر به مصاف تایدواتر بندرعباس رفت.

در این دیدار حساس تیم پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) توانست 6 بر صفر مهمان خود تایدواتر بندرعباس را شکست دهد و مقتدرانه قهرمان شود و جام قهرمانی لیگ برتر تنیس روی میز را بالای سر ببرد.

با این قهرمانی، پتروشیمی بندر امام(ره) برای دومین بار پیاپی در  رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز کشور بر سکوی نخست می‌ایستد.

در این دیدار دوبل افشین نوروزی و میعاد لطفی ار پتروشیمی 3 بر یک دوبل امیرحسین هدایی و رویین‌تن را شکست داد و دوبل نیما عالمیان و امیرحسین طاهرخانی نیز 3 بر صفر دوبل احمدیان و میرالماسی را مغلوب کرد.

افشین نوروزی نوروزی 3 بر 2 توانست بر امین احمدیان غلبه کند و نیما عالمیان 3 بر 2 از سد حریفش امیرحسین هدایی گذشت.

میعاد لطفی نیز 3 بر صفر حریفش امین میرالماسی را از پیش رو برداشت و حمیدرضا طاهرخانی نیز 3 بر یک محمدعلی رویین‌تن را از پیش رو برداشت.

تیم‎های پتروشیمی و تایدواتر هرمزگان در سه بازی قبلی فینال به نتیجه تساوی دست یافتند و این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود که تیم بندر امام میهمان خود را شکست داد.

تیم پتروشیمی با احتساب 2 بازی برگزار شده در مرحله مقدماتی با نتیجه 12 بر 6 حریفش را از پیش رو برداشت و قهرمان شد.

براساس قوانین در دیدار فینال هر تیمی که زودتر به امتیاز 11 می‌رسید، قهرمان بیست‌ و پنجمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور می‌شد.

با این قهرمانی تیم پتروشیمی برای هفتمین بار قهرمان لیگ برتر تنیس‎روی‎میز کشور شد و بر افتخارات خود افزود.

انتهای پیام/

نظر شما