شناسهٔ خبر: 20201411 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه حمایت | لینک خبر

هاشمیان خبر داد

آغاز بررسی پرونده بدهکاران بانکی در کمیته معوقات بانکی استان گلستان

رییس‌کل دادگستری استان گلستان گفت: به‌منظور جلوگیری از فرار بدهکاران بانکی از بازپرداخت تسهیلات، رسیدگی به پرونده چهار شرکت بدهکار بانکی در کمیته رسیدگی به معوقات بانکی استان گلستان آغاز شد .

صاحب‌خبر -

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به این تذکر مقام معظم رهبری در خصوص وقایع دهه 60 که مواظب باشید جای جلاد و شهید عوض نشود، تصریح کرد: از آن زمان تا کنون 36 سال می‌گذرد اما عده‌ای امروز از نفاق دفاع می‌کنند و نفاق دارد خودش را نشان می‌دهد.
به گزارش روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، شکرالله بهرامی در مراسم سازمان قضایی نیروهای مسلح که بمناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، گفت: مظلومیت شهید بهشتی و شهدای هفت تیز نباید به دست فراموشی سپرده شود و یاد و خاطره مظلومیت آنان باید برای همیشه در دل‌ها زنده بماند.
وی با بیان اینکه امروز نفاق وارد میدان شده و مظلوم‌نمایی می‌کند، افزود: برخی در کلام، دم از تبعیت از مقام معظم رهبری می‌زنند ولی در عمل از فتنه و فساد دفاع می‌کنند. در پایان این مراسم، از فعالان برگزاری برنامه‌های قرآنی و نفرات برتر مسابقات قرآنی کارکنان و خانواده‌های آنان همچنین مسابقات احکام ویژه سربازان تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما