شناسهٔ خبر: 20115220 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

سامانه پاسخگویی دامپزشکی چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد

شهرکرد-مدیر کل دامپزشکی استان تاکید کرد:این سامانه با هدف ارائه خدمات سریع و آسان دامپزشکی به عموم مردم، دریافت گزارشات مردمی در رابطه با تخلفات صورت گرفته در حوزه دامپزشکی راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

عبدالمحمد نجاتی دستنائی در گفت‌وگو با قدس آنلاین اظهار داشت: سامانه پاسخگویی ۱۵۱۲ برای پاسخگویی به سئوالات و گزارشات مردم در حوزه دامپزشکی در استان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این سامانه با هدف ارایه خدمات سریع و آسان دامپزشکی به عموم مردم، دریافت گزارشات مردمی در رابطه با تخلفات صورت گرفته در حوزه دامپزشکی راه اندازی شد.

مدیرکل دامپزشکی استان تصریح کرد: همچنین در این سامانه امکان برقراری تماس به صورت ۲۴ ساعته با اداره کل دامپزشکی استان ایجاد شده است.

نجاتی خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از سرمایه‌های دامی کشور،‌ نظارت بر بهداشت و سلامت فرآورده‌های خام دامی از قبیل گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ، شیر و لبنیات و پیشگیری و درمان بیماری‌های دام، طیور و آبزیان وظیفه سازمان دامپزشکی است.

وی از مردم درخواست کرد: صورت نیاز به خدمات مشاوره‌ای، درمانی و بهداشتی و یا ارایه گزارشات تخلف بهداشتی در مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی یا خودروهای حمل مراتب را به شماره تلفن ۱۵۱۲ گزارش کنند

نظر شما