شناسهٔ خبر: 20115193 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

توسط آستان قدس رضوی انجام شد

توزیع ۹۰۰ سبد غذایی در مناطق محروم چهار محال و بختیاری

شهرکرد-مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گفت: مبلغ ۹۵۰ میلیون ریال برآورد اعتبار شده که از این میزان ۷۰۰ میلیون ریال را آستان قدس رضوی تقبل و پرداخت کرده است.

صاحب‌خبر -

مرتضی سجادی مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی ظهر پنچشنبه در گفت و گو با قدس آنلاین از توزیع ۹۰۰ سبد کالا خوراکی و غذایی در استان چهار محال و بختیاری خبر داد و گفت: این سبد کالا شامل برنج،روغن،ماکارونی ،لوبیا،عدس و سویا می باشد. 

سجادی در ادامه افزود: این بسته ها در میان مردم مناطق محروم و دور افتاده استان از قبیل شهرها ،روستاها و مناطق عشایری اردل،کوهرنگ و کیار توزیع می شود.

مسئول دفتر نمایندگی استان قدس رضوی ارزش هر سبد کالا غذایی را یک میلیون و پنجاه هزار ریال عنوان کرد که در مجموع ۹۰۰ میلیون ریال برآورد گردیده است.

مرتضی سجادی تصریح کرد: آستان قدس رضوی خدمات شایان و چشمگیری به مناطق محروم و دور افتاده کشور می کند که از زمان تصدی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در تولیت آستان قدس رضوی این توجه و عنایت به استا  ن های محروم و کمتر برخوردار بیشتر و قابل ملاحظه تر گردیده است.

سجادی در خاتمه تاکید کرد: سه چهارم مبلغ ۹۵۰ میلیون ریال را یعنی حدود ۷۰۰ میلیون ریال را آستان قدس رضوی کمک نموده است.

شایان ذکر است از زمان تولیت حجت الاسلام رئیسی دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در تمامی استانها  تشکیل و دائر گردیده که در استان چهار محال و بختیاری حاج مرتضی سجادی از فعالان فرهنگی،سیاسی و رئیس هیئت امناء مسجد شهرکرد افتخار خادمی امام رضا(ع) و مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی را عهده دار گردیده است.

نظر شما