شناسهٔ خبر: 20115111 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس ارشاد دیلم:

برنامه‌های فرهنگی مقابله با آسیب‌های اجتماعی در دیلم اجرا می‌شود

بوشهر - رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم گفت: برنامه‌های فرهنگی و هنری مقابله با آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا اکبری عصر پنجشنبه در دیدار با کارکنان دادگستری شهرستان دیلم ضمن تبریک به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: قوه قضاییه از ارکان مهم نظام و باعث ثبات اجتماعی است.

وی اضافه کرد: در شهرستان دیلم نیز با تلاش دستگاه قضایی و همکاری دیگر نهادها شاهد امنیت پایداری هستیم که باید تلاش کنیم تا این امنیت و آرامش در سطح شهرستان حفظ و ارتقا یابد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم بیان کرد: همکاری و مشارکت نهادهای مختلف زمینه توسعه و پیشرفت را فراهم خواهد ساخت و ما نیز برای همکاری با سایر ادارات و دستگاه‌ها در سطح شهرستان آماده هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم در راستای برنامه‌های آسیب‌شناسی اجتماعی و مقابله با این آسیب‌ها در شهرستان دیلم با دستگاه قضائی برنامه‌های مدون خوبی را می‌تواند اجرایی کند چرا که پیشگیری همیشه اساس و مقدم بر انجام کارها بوده است.

رئیس دادگستری شهرستان دیلم نیز در این نشست ضمن برشمردن اهداف دستگاه قضایی از همکاری در برپایی برنامه‌های پیشگیری استقبال کرد.

نظر شما