شناسهٔ خبر: 20115047 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مزار شهید بهشتی و شهدای حادثه ۷ تیر در بهشت زهرا(س) گلباران شد

ری- همزمان با هفته حقوق بشر آمریکایی، مزار شهید بهشتی و شهدای حادثه ۷ تیر در بهشت زهرا(س) گلباران شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عصر پنج شنبه و در سومین روز از هفته حقوق بشر آمریکایی، مزار شهید بهشتی و شهدای حادثه ۷ تیر در بهشت زهرا(س) با حضور مردم مومن و انقلابی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، جمعی از خانواده معظم شهدا و تعدادی از نیروهای نظامی و انتظامی گلباران شد.

در این مراسم که از ساعاتی پیش آغاز شده است، ابتدا حاضران به قرائت زیارت عاشورا پرداخته و سپس مزار شهدای حادثه تروریستی ۷ تیر را گلباران کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امام راحل در مورد شهید بهشتی فرمودند که «مظلومیت ایشان بیش از هر چیز تجلی می‌کند. » ، عوامل استکبار جهانی پیش از آن که جسم شهید بهشتی را مورد حمله و ترور قرار دهند، به تخریب شخصیت این یار صدیق امام(ره)  پرداختند.

مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: نسل امروز باید به دقت زندگی شهید بهشتی و خدعه های دشمن برای تخریب این شهید را مورد مطالعه قرار دهد، چرا که هر روز و هر لحظه امکان تکرار تخریب های دشمنان علیه خدمتگزاران انقلاب اسلامی وجود خواهد داشتف تنها راه برای آن که مسیر را گم نکنیم، تبعیت از ولایت فقیه در هر عصر و زمانی است.

پیکر مطهر شهید بهشتی و ۷۲ تن از شهدای حادثه ۷ تیر، در قطعه ۷۲ بهشت زهرا(س) میعادگاه عاشقان به شهادت و ولایت است.

بر اساس این گزارش ششم تا دوازدهم تیرماه به پیشنهاد مقام معظم رهبری هفته حقوق بشر آمریکایی  نام‌گذاری شده است.

نظر شما