شناسهٔ خبر: 20114464 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

عقب‌نشینی تروریست‌ها در شهر «البعث» سوریه

- همشهری آنلاین: ارتش سوریه و نیروهای هم‌پیمان این کشور با کمک حملات هوایی موفق شدند تروریست‌ها را در شهر البعث واقع در استان قنیطره به عقب برانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت چهارشنبه (روز گذشته) با تروریستها در استان «قنیطره» واقع در جنوب این کشور درگیر شدند.

وبگاه خبری «عنب» وابسته به معارضان اعلام کرد که تروریستهای معارض در شهر «البعث» واقع در استان قنیطره از مواضع خود عقب نشینی کرده اند.

گروههای تروریستی اتاق عملیات موسوم به «جیش محمد» را تشکیل دادند که روز گذشته به خاطر شدت حملات هوایی و زمینی نیروهای سوری مجبور به عقب نشینی شدند.

عنب گزارش داد که عناصر «هیئة تحریر الشام» و گروههای حاضر در اتاق عملیات جیش محمد به خاطر عدم آغاز نبرد موسوم به «مثلث مرگ» از سوی ارتش آزاد از این اتاق عملیات خارج شدند.

بنا بر این گزارش، قرار بود که پس از پیشروی تروریستهای معارض در قنیطره، عناصر ارتش آزاد در منطقه «مثلث مرگ» به آنان کمک کنند ولی این اتفاق رخ نداد. در واقع این منطقه محل تلاقی استانهای ریف دمشق، قنیطره و درعاست.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی چند روز گذشته برای چندمین بار به استان قنیطره حمله کردند که در واقع همزمان با آن نیز تروریستها به عملیات خود ادامه میدهند که در واقع گواه حمایت اسرائیل از این تروریستهاست.

نظر شما