شناسهٔ خبر: 20111425 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

کندن بوته گل راز 40 سرقت را فاش کرد

جامعه > حوادث - میزان نوشت: کندن بوته گل از وسط بلوار باعث لو رفتن 40 سرقت چهار عضو یک باند شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ "نبی اله رحمانی" فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد گفت: در اجرای طرح مبارزه با سارقان خیابانی یکی از تیم‌های نامحسوس پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام گشت زنی شبانه در محدوده بلوار کشاورز در ورودی شهر خلیل آباد مردی جوان را در حال کندن بوته‌ای گل در وسط بلوار مشاهده و وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی پس از تشکیل پرونده اولیه به اتهام سرقت اموال عمومی با توجه به گزارش سرقت مشابه در این بازه زمانی طی روزهای گذشته با هماهنگی مقام قضائی طی چندین مرحله مورد بازجویی قرار گرفت.

سرهنگ رحمانی گفت: متهم عباس ۳۹ ساله که فردی معتاد و سابقه دار است در بازجویی‌های علمی پلیس به ۴۰ فقره انواع سرقت(۳ فقره سرقت اماکن ورزشی، ۲۰ فقره سرقت ازساختمان‌های درحال ساخت، ۱۰ فقره سرقت از باغ ویلا و ۷ فقره سرقت از اماکن عمومی و دولتی) با همدستی ۳ تن از دوستانش در سطح شهرستان خلیل آباد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد بیان داشت: در ادامه این عملیات سه همدست متهم طی عملیات‌های جداگانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری زیادی اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ رحمانی با اشاره به دستگیری ۸ مالخر اموال مسروقه گفت: تاکنون ۲۷ نفر مالباخته شناسایی و متهمان پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

47237

نظر شما