شناسهٔ خبر: 20109850 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

انتقاد صریح یک نماینده از هتاکی به روحانی از تریبون نمازجمعه؛این غلط اندر غلط خیانت نیست؟جنایت نیست؟

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایلنا نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نسبت به حرمت شکنی‌ها در اجتماعات ملی انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نسبت به حرمت شکنی‌ها در اجتماعات ملی انتقاد کرد. متن این یادداشت به شرح زیر است:

بسمه تعالی

از این توالی حرمت شکنی در اجتماعات ملی و خدشه دار نمودن انسجام و وحدت جامعه چه کسانی سود میبرند؟!

اصل حرف و پرسش ما اینست:

علمای اخلاق!

اینها جنایت نیست؟اینها خیانت نیست؟ اینها گناه نیست؟!

مولا علی (ع) : برترین ادب این است که انسان در حد و مرز خود به ایستد و از اندازه خویش تجاوز نکند.

( غررالحکم صفحه ۲۴۷ حدیث ۵۰۷۸)

مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری(اسفند۸۹):

من بخصوص از جوانها میخواهم که نگذارند این فضای غیبت و تهمت و فحاشی و هتاکی و شکستن حرمتها ادامه پیدا کند. وقتی که ادامه پیدا کرد، طبعاً همان طور سرایت هم میکند - مثل بیماری مسری ناگهان میبینید مثلاً در نمازهای جمعه که محل خشوع و ذکر و توجه است، یک چنین چیزهائی گاهی احیاناً دیده میشود، که غلط اندر غلط است.

اتفاقات روز قدس و عید فطر مسائل انحرافی و حاشیه ای است

همچنین ایرنا نوشت؛

سیدمحسن بنی هاشمی فعال سیاسی اصولگرا گفت: رهبر معظم انقلاب اسلام بارها به موضوع وحدت در سخنان خود اشاره کرده اند و بر همین اساس مسئولان و مردم باید به این موضوع توجه لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: همه باید از پرداختن به چنین مسائلی دوری کنند. هرچه کمتر به این موضوعات دامن بزنند بهتر است. رهبری رویکرد اصلی کشور در سال جاری را اشتغال و تولید عنوان کرده اند لذا همه دستگاهها به خصوص دولت باید به صورت ویژه به این موضوعات توجه و از پرداختن به موضوعات حاشیه ای پرهیز کنند.

دبیر سابق جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی گفت: جامعه ما دو قطبی نیست ولی دو جریان تلاش می کنند که مردم را به جان یکدیگر بیاندازند و این موضوع به هیچ عنوان به نفع مردم نیست. رسانه ها نیز باید از پرداختن به چنین مسائلی پرهیز کنند و به موضوعات مهم کشور بپردازند.

وی افزود: اتفاقاتی که رخ داد دارای جنبه قضایی نیست بلکه دارای جنبه های مختلف اجتماعی است و اگر قوه قضاییه ورود کند نتیجه ارزشمندی بدست نخواهد آورد.

بنی هاشمی ادامه داد: در این خصوص کسانی که در مسائل اجتماعی دخالت دارند مثل رسانه ها به جای اینکه آتش را تند کنند باید آن را خاموش کنند.

29212

نظر شما