شناسهٔ خبر: 20103953 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی:

شهید بهشتی خار چشم دشمنان اسلام/ خون شهدای ۷ تیر ملت را بیدارتر و انقلاب را بیمه کرد

خبرگزاری شبستان: رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه شهید بهشتی در راه اسلام، نظام و انقلاب و دفاع از ایمان شهید شد، افزود: بهشتی معمار قوه قضائیه بود اما هنوز هم مظلوم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین مهدی شریعتی تبار عصر امروز(7 تیر) در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهدای ترور 7 تیرماه که با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در امامزاده شهدای باقریه بیرجند برگزار شد، با بیان اینکه در قران کریم از دو جریان ایمان و مومنان و کفر وکافران نام برده شده است، افزود: دشمنان واقعی اسلام در واقع آن منافقانی هستند که از کفار هم بدترند.

 

وی با بیان اینکه کسانی که منافقانه دم از دین گرایی می زنند، در حالی که در حقیقت ایمان ندارند و منافق هستند، اینها ممکن است چند صباحی از مادیات دنیا استفاده کنند اما عاقبت ندارند، گفت: منافقین در دنیا بدنبال رفاه طلبی می باشند و مانند حیوانات فقط به فکر خودن هستند.

 

رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه جنایاتی که منافقان در دنیا انجام  دهند، هیچ حیوان درنده ای انجام نمی دهد، ادامه داد: ریشه تمام جنایاتی که داعش در منطقه انجام می دهد همین آمریکای جنایتکار است که خود را بزک می کند و دم از مبارزه با تروریسم می زند.

 

حجت الاسلام شریعتی با بیان اینکه آل سعود خائن متاسفانه شب و روز مردم بی گناه و مظلوم یمن را به خاک و خون می کشد، گفت: هیچ یک از این قتل و عام ها بدون اجازه آمریکا نیست.

 

وی با بیان اینکه با اشاره به جنایات منافقین در اوایل انقلاب در ایران اسلامی و کشتار برخی مسئولان و مردم بی گناه، تصریح کرد: بنی صدر حدود 11 میلیون رای منافقانه بدست آورد اما چه شد و سرنوشت او چه شد؟

 

رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه شهید بهشتی در راه اسلام، نظام و انقلاب و دفاع از ایمان شهید شد، افزود: بهشتی معمار قوه قضائیه بود اما هنوز هم مظلوم است.

 

حجت الاسلام شریعتی با بیان اینکه حادثه 7 تیر گام های ملت را ثابت کرد، اظهار داشت: خون شهدای 7 تیر ملت را بیدارتر و انقلاب را بیمه کرد.

 

وی با اشاره به اینکه حضرت علی(علیه السلام) در نهج البلاغه فرمودند که من هرگز در مبارزه با مخالفین حق، استکبار و دشمنان حق و حقیقت و مبارزه با نفاق اهل سازش نیستم، گفت: حضرت به دشمن درد منش لبخند نمی زند و سخنی نمی گویند که در او اثر کند.

 

رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه برخی ها با رفتار خود دشمن را به طمع می اندازند، گفت: نباید طوری سخن گفت که دشمن شاد شود  و طمع کند.

 

حجت الاسلام شریعتی با بیان اینکه 17 هزار شهید ترور در کشور در دهه 60 داشتیم، خاطرنشان کرد: تنها در یک حادثه 72 نفر از هر سه قوه به شهادت رسیدند.

 

وی با اشاره به اینکه در دهه 60 شرایط طوری شده بود که هر روز یک نفر از نیروهای انقلابی شهید می شدند، گفت: دهه 60 دهه مظلومی است، متاسفانه می بینیم که امروز یک عده ای در کشور برای این منافقین کور دل دهه 60 که مسلحانه با انقلاب می جنگیدند، طور دیگری حرف می زنند.

 

رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: انقلاب اسلامی 38 سال است که با رهبری مدبرانه و حکیمانه رهبر انقلاب روزبه روز پیشرفت کرده و دشمنان را ناکام گذاشته است و به راه عزتمند خود ادامه می دهد.

 

حجت الاسلام شریعتی با بیان اینکه رمز این اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران حضور مردم در صحنه است، گفت: شهید بهشتی خار چشم دشمنان اسلام بود و در انتها هم مظلوم زندگی کرد و مظلوم شهید شد.

 

وی با بیان اینکه اینکه شهید بهشتی می گویند ما شیفتگان خدمتیم، نه تشنگان قدرت، گفت:  این درس زدندگی شهید بهشتی باید روی جان و دل ما باشد و عمل کنیم.

 

رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه صندلی ها امانت خون شهدا و قرآن است، گفت: سرنوشت اسلام وقران بازیچه هوا و هوس برخی ها نباشد ودشمن به طمع وادار کند.

 

 

نظر شما