شناسهٔ خبر: 20103444 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

جامعه امروز بیش از هر چیز به پرورش نیروی انقلابی جوان نیازمند است

R7877/P1377/S6,71/CT11

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه شهدا بیش از هر چیز دغدغه حمایت از امام و انقلاب و دین و حجاب داشتند گفت: امروز برای جامعه اسلامی ما بیش از هرچیز، پرورش نیروی انقلابی جوان نیاز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از املش، سرهنگ پاسدار مجید دوهندو امشب در مراسم یادواره شهدای روستاهای بخش مرکزی املش، اظهار داشت: با مطالعه وصیت نامه شهدا متوجه می‌شویم که شهدا بیش از هر چیز دغدغه حمایت از امام و انقلاب و دین و حجاب داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: عمل به وصیت شهدا وظیفه همه ماست و یادواره شهدا فرصت مناسبی است برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی به نسل نوجوان و جوان جامعه ما.

دوهندو با بیان اینکه اقناع فرزندان جوان در مورد اینکه چه رشادت‌هایی صورت گرفته که امروز امنیت و آرامش داریم ابراز داشت: دشمن برای محو کردن این فرهنگ با ارزش، کمر همت بسته تا از این طریق به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند.

وی افزود: برگزاری مراسم معنوی یادواره شهدا و عمل به وصیت شهدا و احترام به خانواده معزز شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس همراه با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب می‌تواند کشور ما را از گزند دشمنان داخلی و خارجی در امان نگه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت اظهار داشت: موضوع کاروان راهیان نور باید جدی گرفته شود به‌ویژه برای نسل جدید جامعه ما که دوران دفاع مقدس را ندیده و لمس نکرده و در این زمینه نیاز است که کار جدی‌تری انجام شود.

دوهندو گفت: فرهنگ شهید و شهادت باید ترویج شود و نیروی انقلابی پرورش داده شود و شهدا به‌عنوان الگو معرفی شوند و فرزندانمان را با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا و مأنوس کنیم تا در برابر این همه هجمه بی‌امان دشمن در فضای مجازی و ماهواره‌ای عاقبت بخیر شوند.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ شهید یعنی دفاع از مظلوم و مقابله و مبارزه با ظالم و دشمن زیاده خواه و مستکبر و همچنین فرهنگ شهادت یعنی از خودگذشتگی و خویش را فدای دین و آئین خویش کردن و تضمین سعادت دنیا و آخرت.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: انسان‌های دنیاطلب قدرت درک مقام و منزلت شهید را ندارند و امروز امنیت و عظمت جمهوری اسلامی ایران حاصل از خود گذشتگی شهدای ماست که در دوران دفاع مقدس و امروز در کشورهای اسلامی منطقه در حال دفاع هستند.

وی با انتقاد شدید از آموزش بعضی چیزها از جمله آرایش و موسیقی در بعضی از مهدکودک‌های جامعه ما افزود: شهدای ما از دوران کودکی و طفولیت با فرهنگ و معارف اسلامی آشنا شده بودند و آراسته به آداب و اخلاق اسلامی بودند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با استناد به آیه قرآن اعلام داشت: در فرهنگ اسلامی واژه مسئول داریم که باید پاسخگو باشد و واژه رئیس حاصل سوغات غرب است برای جامعه و کشور اسلامی ما.

انتهای پیام/

نظر شما