شناسهٔ خبر: 20099738 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

خبر/

مرگ مقنی چاه در روستای شادباد مشایخ تبریز

نصر: سقوط سه نفر به چاه در روستای شادباد مشایخ از توابع بخش مرکزی شهرستان تبریز در حوالی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، منجر به فوت یکی از آنها شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اعلام این خبر، گفت: این حادثه ساعاتی قبل مقارن ظهر روی داد و بر اثر بی احتیاطی سه نفر در چاه سقوط کردند که با تلاش امدادگران این مجموعه، دو نفر از آنها نجات یافت، ولی متاسفانه یکی از آنان که مردی 38 ساله است، جان خود را از دست داد.

علی مطلبی افزود: عوامل امدادی پس از نجات دو نفر از مصدومان ، آنها را تحویل اورژانس تبریز دادند تا مراحل درمانی آنها در مراکز مربوط ادامه یابد.

وی اظهار کرد: در این حادثه ساعت 12 و 38 دقیقه دقیقه امروز مقنی 38 ساله ای به هنگام لایروبی قنات در اراضی روستای شادباد مشایخ، بر اثر آب گرفتگی در داخل چاه جان خود را از دست داد.
مطلبی ادامه داد: طبق گزارشات شهروندان به سامانه 125 و اعلام گرفتار شدن سه نفر کارگر در داخل چاه آب در روستای شادباد مشایخ، آتش نشانان ایستگاه های شماره 1 و 4 منظریه در سریع ترین زمان عازم محل حادثه شدند.

وی گفت: زمانی که سه نفر کارگر در داخل قنات مشغول لایروبی و باز کردن مسیر مسدود شده آب بودند، به طور ناگهانی بر اثر برقراری جریان مسیر آب، کارگر 38 ساله در داخل آب گرفتار و جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله پس از اطلاع به محل حادثه شتافته و شاهد مرگ یک مرد 38 ساله شدند که توسط افراد داخل چاه به بیرون منتقل شده بود.

وحید شادی نیا، مدیر روابط عمومی اورژانس آذربایجان شرقی نیز با تایید این خبر به ایرنا گفت: دو مصدوم این حادثه پس از اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا منتقل شدند.
روستای شادباد مشایخ با جمعیت بیش از چهار هزار نفر در فاصله شش کیلومتری جنوب تبریز واقع است.

انتهای پیام/

نظر شما