شناسهٔ خبر: 20099521 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گودرزی در گفت‌وگو با فارس:

کسانی که علیه سپاه فضاسازی می‌کنند آب به آسیاب دشمن می‌ریزند/ این فضاسازی‌ها با هدف فرار از پاسخگویی انجام می‌شود

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: فضاسازی علیه سپاه از سوی برخی افراد در واقع ریختن آب به آسیاب دشمن است و این کار با هدف فرار از پاسخگویی انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به برخی هجمه‌ها به سپاه پاسداران در مورد فعالیت‌های عمرانی این نهاد انقلابی گفت: عده‌ای ممکن است بدشان نیاید که هرازچندگاهی به صورت مستمر به ایجاد فضای دوقطبی دامن بزنند و اساساً ایجاد اینگونه فضاها به منظور فرار از پاسخگویی است.

وی افزود: کسانی که جامعه را به سمت دوقطبی شدن در هر مسئله‌ای سوق می‌دهند هدفشان این است که افکار عمومی را از موضوعات اصلی کشور منحرف کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهارداشت: امروز خدمات مهندسی که سپاه در کشور ارائه می‌دهد چه نهاد دیگری ارائه می‌دهد؟ این مایه افتخار است که سپاه همزمان با تأمین امنیت در داخل و خارج از کشور به کمک دولت‌ها آمده و خدمات مهندسی ارائه می‌دهد و این مایه مباهات برای خود دولت‌هاست و دولت پُز این اقدامات سپاه را می‌دهند.

گودرزی خاطرنشان کرد: سپاه در عرصه‌های مختلف پشت انقلاب بوده و هست  و در حوزه‌های مختلف حضور مؤثر دارد و مواضع مستمر و همیشگی دولت‌ها نشان نداده که مخالفتی با فعالیت‌های عمرانی و مهندسی سپاه دارند و اگر مخالف باشند پروژه‌هایی که سپاه کار آنها را انجام داده را افتتاح نمی‌کنند.

وی افزود: پروژه‌هایی که سپاه اجرای آن را بر عهده دارد و بودجه مصوب برای آن پروژه‌ها و این جزء دیون و مطالبات سپاه از دولت‌هاست. کدام پیمانکار بیشتر از تعهدش کار می‌کند که بعداً از دولت مطالبه کند. امروز در تمام نقاط کشور سر و دست می‌شکنند تا اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیاء اجرای پروژه‌های آنها را در دست بگیرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: کسانی که فعالیت‌های مهندسی و عمرانی سپاه را زیر سئوال می‌برند در واقع آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و نتیجه این کار این خواهد بود دشمن شاد خواهد شد و این افراد می‌خواهند نهاد مقتدر سپاه را نزد افکار عمومی زیر سئوال ببرند.

گودرزی خاطرنشان کرد: این فضاسازی‌ها علیه سپاه نوعی ناشکری است و کفران نعمت است و کسانی که کفران نعمت می‌کنند به عذاب خدا دچار می‌شوند و این عذاب به اشکال مختلف است همچون حقارت در نزد دشمن.

وی در پایان گفت: امام خمینی(ره) فرمودند اگر سپاه نبود، کشور نبود و اگر امروز سپاه در حوزه‌های مختلف حضور نداشته باشد ما بهره‌ای از عزت و اقتدار و پیشرفت نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما