شناسهٔ خبر: 20099494 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برای شرکت در دومین کنگره بین‌المللی فناوریهای سلولهای بنیادی؛

اساتید برجسته بین‌المللی سلولهای بنیادی به ایران سفر می‌کنند

R1012190/P1010114/S2,1313/CT12

اساتید برجسته بین‌المللی سلولهای بنیادی برای حضور در دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوریهای سلولهای بنیادی به ایران سفر می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ در راستای دعوت از اساتید برجسته بین‌المللی دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوریهای سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی که با حمایت این ستاد برگزار می‌شود، در این دوره 26 استاد برجلسه خارجی داریم و 30 استاد ایرانی مقیم خارج در این رویداد حضور پیدا خواهند کرد که همگی از اساتید برجسته حوزه خود هستند.

این اساتید از مراکز علمی سراسر دنیا از جمله قاره‌های اروپا، آسیای دور، آمریکا و همسایگان ما از جمله آمریکا، پرتقال، ایرلند، انگلیس، فرانسه، آلمان، چین، کره، مالزی، اتریش و هلند در دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوریهای سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی سخنرانی خواهند داشت.

با توجه به اینکه سلول درمانی و پزشکی بازساختی یک موضوع بین رشته‌ای است، چندین نوع تخصص باید گرد هم جمع شوند تا بافتی که قابل پیوند باشد، ایجاد شود به همین علت دانشمندان از گروه‌های مختلفی برای سخنرانی در دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوریهای سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی حضور پیدا می‌کنند.

در این دوره اساتید بسیاری در زمینه ژن درمانی با توجه به مرزدانش بودن آن دعوت شده‌اند.

به غیر از سخنرانان مدعو برخی از دانشمندان کشورهای دیگر نظیر روسیه، پاکستان، عراق، هند، مالزی و اردن که ارائه مقاله آنها به عنوان سخنرانی پذیرفته شده است تا در این رویداد حضور داشته باشند، شرکت‌کنندگانی از کشورهای همسایه برای شرکت در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

همچنین علاوه بر بازدید از مراکز مختف علمی تخصصی ایران، برنامه‌های دیگری که برای این افراد در نظر گرفته شده است را جلسات پنل مشترک عنوان کرد تا محققان خارجی و ایرانی بیشتر با زمینه‌های کاری یکدیگر هم آشنا شوند.

دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوریهای سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی 22 تا 24 تیر ماه 1396 به همت ستاد توسعه علوم و فناوریهای سلولهای بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما