شناسهٔ خبر: 20099430 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

چانه زني طارمي با پرسپوليس برسركاهش رقم رضايتنامه!

صاحب‌خبر -
مهاجم ملی‌پوش تیم پرسپولیس هفته آینده به دیدار سرپرست این باشگاه خواهد رفت تا وضعیتش برای جدایی با ماندن در پرسپولیش مشخص شود.

به گزارش تابناك ورزشي، مهدی طارمی مهاجم ملی‌پوش تیم پرسپولیس امروز در تمرین این تیم حاضر نشد و این موضوع حرف و حدیث زیادی به راه انداخته است، این درحالی است که همه ملی‌پوشان این تیم در تمرین امروز صبح حاضر شدند.

در این خصوص گفته می‌شود طارمی به دنبال جدایی از پرسپولیس است و حتی طارمی طی تماس تلفنی که با طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس داشته، این موضوع را به اطلاع وی رسانده است که به او اجازه داده شود تا مشخص شدن وضعیتش در تمرینات پرسپولیس حاضر نشود. طارمی پیشنهادهایی از برخی از تیم‌های خارجی دارد و بی‌میل نیست که لژیونر شود.

از طرف دیگر مبلغ فسخ قرارداد طارمی از سوی باشگاه پرسپولیس حدود 4 میلیارد تومان عنوان شده و در این بین به نظر می‌رسد کمتر تیمی توان پرداخت این مبلغ را برای گرفتن رضایت‌نامه طارمی داشته باشد.

قرار است هفته آینده مهدی طارمی با حضور در باشگاه پرسپولیس دیداری با علی‌اکبر طاهری سرپرست این باشگاه داشته باشد تا وضعیتش برای جدایی با باقی ماندن در پرسپولیس مشخص شود، البته اگر طارمی بتواند مبلغ مورد نیاز باشگاه برای جدایی را فراهم کند، آنگاه جدایی آقای گل دو فصل اخیر فوتبال ایران از جمع پرسپولیسی‌ها دور از ذهن نخواهد بود.

نظر شما