شناسهٔ خبر: 20097278 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خوش خبر، خبر داد

زمان آغاز اردوی تیم ملی والیبال تغییر کرد

سرپرست تیم ملی والیبال ایران از تغییر زمان آغاز اردوی بزرگسالان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در ادامه رویدادهای سال 2017، خود را برای مسابقات انتخابی جهان در قاره آسیا آماده می کند.

مرحله دوم یا نهایی مسابقات والیبال انتخابی جهان در قاره آسیا در دو گروه برگزار می‌شود که گروه (A) به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و گروه (B) به میزبانی استرالیا رقابت‌های خود را پیگیری خواهند کرد.

رقابت های گروه A در اردبیل از 19 تا 23 مردادماه سال 96 با حضور تیم های ایران، چین، کره‌جنوبی، قطر و قزاقستان پیگیری خواهد شد که تیم های اول و دوم سهمیه حضور در رقابت های جهانی را به دست می آورند.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران درباره زمان شروع تمرینات این تیم برای حضور در رقابت های انتخابی جهان گفت: بر اساس برنامه جدید اعلام شده از سوی ایگور کولاکوویچ تمرینات تیم ملی از روز شنبه 17 تیرماه آغاز می شود.

امیرخوش خبر درباره دلایل تغییر زمان شروع تمرینات تیم ملی اظهار داشت: چون تیم زیر 23 سال در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت می کند. به همین دلیل سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت تمرینات را پنج روز دیرتر شروع کند تا بازیکنان استراحت کاملی بعد از لیگ جهانی داشته باشند.

وی به حضور برخی بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا به همراه تیم بانک سرمایه اشاره کرد و گفت: از زمان تشکیل اردوی تیم ملی (17 تیرماه) تیم ایران فرصت 33 روزه برای آماده سازی رقابت های انتخابی جهان دارد که مدت زمانی خوبی است. در ضمن تا 17 تیرماه رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا نیز به پایان می رسد و بازیکنان و کادر فنی تیم ملی که درگیر این رقابت ها هستند، برای حضور در اردو مشکلی نخواهند داشت.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان 10 تا 30 سپتامبر 2018 (19 شهریور تا 8 مهرماه 1397) با حضور 24 تیم به میزبانی دو کشور ایتالیا و بلغارستان برگزار می‌شود.

قاره آسیا در این رقابت ها چهار سهمیه دارد که دو تیم از مسابقات اردیبل مجوز دریافت می کنند و دو تیم دیگر در رقابت های انتخابی کامبرای استرالیا که از 21 تا 25 تیرماه امسال با حضور تیم های استرالیا، ژاپن، چین تایپه، تایلند و نیوزیلند برگزار می شود، مشخص خواهند شد.

انتهای پیام/س

نظر شما