شناسهٔ خبر: 20096957 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بورگی: پیرلو به ویدال یاد داد چطور بازی کند

71460

سرمربی پیشین تیم ملی شیلی معتقد است که بازی در کنار پیرلو باعث شد که ویدال سطح فوتبالش را بسیار بالا ببرد.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از فوتبال ایتالیا، آرتورو ویدال چهار سال در یوونتوس در کنار آندره پیرلو بازی کرد و در هر چهار سال قهرمانی در لیگ ایتالیا را کسب کرد و یک بار نیز به نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسید. بعد از آن، این هافبک ۳۰ ساله به تیم بایرن مونیخ پیوست.

کلودیو بورگی که سرمربی پیشین ویدال در تیم کولوکولو بود، گفت‌: ویدال در حال‌ حاضر خیلی با تجربه شده است. به نظر من پیشرفت این بازیکن به خاطر حضور در یوونتوس و بازی در کنار آندره پیرلو است. من معتقدم این پیرلو بود که به ویدال یاد داد که چطور فوتبال بازی کند و از زمانی هم که او در یوونتوس بازی کرده است سطح فوتبالش به مراتب خیلی بهتر از قبل شده است.

تیم‌ ‌ملی شیلی با هدایت خورخه سامپائولی، قهرمان جام ملت‌های آمریکای جنوبی شد و یک سال بعد باز هم شیلی این بار با هدایت پیتزی قهرمانی خودش را تکرار کرد. هفته‌ پیش ویدال اعلام کرد: مارچلو بیلسا هیچ نقشی در تیم‌ ‌ملی شیلی نداشته است و آن‌ها پیشرفت‌شان را مدیون سامپائولی هستند.

 در همین رابطه بورگی اعلام کرد: بیلسا کارهای بسیار زیادی برای فوتبال شیلی انجام داده است. او خدمات بسیار زیادی برای شیلی داشت و کارهای خوبی انجام داد. اگر شما نتیجه‌ را ملاک قرار دهید، صحبت‌های ویدال درست است. بیلسا با شیلی قهرمانی به دست نیاورد  ولی نمی‌توان از کارهایی که او برای تیم‌ ‌ملی انجام داده است به سادگی عبور کرد.

انتهای پیام

نظر شما