شناسهٔ خبر: 20095863 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

انتقاد نماینده تبریز در برخورد با کارمندان حامی رقیب دولت پس از انتخابات؛

فرهنگی: برخورد و تبعید حامیان رقبای انتخاباتی روش کشورهای عقب مانده است/ فرماندار تبریز: پیگیری می کنم

رئیس مجمع نمایندگان آذبایجان شرقی با انتقاد از رویه برخی دستگاه ها در برخورد با کارمندان حامی کاندیدای رقیب دولت فعلی اظهار داشت: اینکه بلافاصله با این کارمندان فقط به بهانه حمایت از کاندیدای رقیب برخورد کنیم روش کشور های عقب مانده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تبریز بیدار ، محمد حسین فرهنگی در جلسه صبح امروز کمیته برنامه ریزی شهرستان تبریز با اشاره به برخورد با کارمندان حامی یک کاندیدای خاص انتخابات ریاست جمهوری پس از انتخابات اظهار داشت: متاسفانه برخی خبرها حاکی از آن است که در برخی دستگاه های اجرایی برخی کارمندان را به دلیل اینکه در انتخابات گذشته از یک کاندیدای خاص حمایت کرده اند برخورد می شود حتی برخی گزارش ها به من رسیده برخى کارمندان تبعید شده اند!

 

وی ادامه داد: باید باور داشته باشیم مردم برنده انتخابات هستند و چون رقابت ها واقعی بود مردم به پای صندوق آمدند و این حضور پرشور را به ثبت رساندند.

 

رئیس مجمع نمایندگان آذبایجان شرقی با انتقاد از رویه برخی دستگاه ها در برخورد با کارمندان حامی کاندیدای رقیب دولت فعلی اظهار داشت: اینکه بلافاصله با این کارمندان فقط به بهانه حمایت از کاندیدای رقیب برخورد کنیم روش کشور های عقب مانده است.این کار زیبنده نظام اسلامی نیست.

 

 

وی خطاب به نمایندگان دستگاه های اجرایی شهرستان تبریز گفت: حال که همه اینجا هستند لازم است این تذکر به گوش مسئولین دستگاه ها برسند تا این رویه غلط اصلاح گردد.

 

فرماندار تبریز هم  در واکنش اظهارات فرهنگی  اظهار داشت: حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق های رای برگ زرینی دیگر از اعتماد مردم به نظام را ثبت کرد و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند مردم برنده واقعی انتخابات بودند و در این زمینه که تذکر داده شد اگر موردی باشد رسیدگی می کنیم.

 
انتهای پیام/

نظر شما