شناسهٔ خبر: 20071897 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تعامل سازنده با بخش خصوصی در دستور کار جدی گمرک بوشهر

بوشهر- ایرنا- سرپرست ستاد نظارت گمرکهای استان بوشهر گفت: تعامل سازنده با بخش خصوصی و افزایش رضایتمندی ذینفعان در کنار سه رکن دقت، سرعت و سلامت در دستور کار جدی این گمرک است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، جمشید قسوریان جهرمی روز یکشنبه در نشست با اعضای مسئولان اتاق بازرگانی بندر بوشهر افزود: ارائه خدمات یکپارچه و مطلوب و مشارکت فعال کارکنان در تسهیل و تسریع امور گمرکی و روانسازی رویه های گمرکی از راه های اصلی افزایش رضایتمندی بخش خصوصی است.
وی بیان کرد: در این ارتباط گمرک با پیاده سازی پروژه سامانه جامع امورگمرکی و استقرار پنجره واحد تجارت فرامرزی گامهای موثری در جهت تسهیل و شفاف سازی تجارت فرامرزی برداشته و زمینه ای امن و مناسب برای تبادل اطلاعات بین دستگاهها فراهم کرده است که همین امر سرعت ارائه خدمات به صاحبان کالا را افزایش داده و توانسته نقطه مطلوبی برای نظارت های سیستمی ایجاد کند.
قسوریان جهرمی ادامه داد: با توجه به این که بخش عمده ای از معیشت و زندگی مردم استان بوشهر با دریانوردی و تجارت عجین شده گمرک تمام توان خود را در چارچوب قوانین بکار خواهد بست تا فعالان اقتصادی بتوانند درکمترین زمان ممکن نسبت به ترخیص کالای خود از گمرکهای استان اقدام کنند.
وی، بوشهر را نماد ایستادگی، مقاومت و بالندگی در دوران تحریم ها برشمرد و گفت: با توجه به ظرفیت های بالقوه استان بوشهر در بخش صنایع مولد، انرژی، پتروشیمی، کشاورزی، شیلات و دریانوردی انتظار می رود با مدیریت و برنامه ریزی و تعامل سازنده گمرک با مسئولان دستگاه ها در سالی که رهبر فرازنه انقلاب سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری کرده اند، شاهد توسعه صادرات در استان بوشهر، بهبود فضای کسب و کار و اشتغال و ارزش آفرینی هرچه بیشتر جوانان بوشهری باشیم.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

نظر شما