شناسهٔ خبر: 20071150 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تقاطع غیر هم‌سطح ورودی پارس جنوبی افتتاح شد

بوشهر - تقاطع غیر هم‌سطح شهدای خلیج فارس منطقه ویژه پارس با حضور مسئولان شهرستان عسلویه و مدیران پارس جنوبی به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس عصر یکشنبه در آئین افتتاح تقاطع غیر هم‌سطح شهدای خلیج فارس منطقه ویژه پارس اظهار داشت: یکی از مهمترین نقاط و گره‌های ترافیکی در سطح منطقه مربوط به این نقطه بوده است.

مهدی یوسفی اضافه کرد: این نقطه یکی از پرترافیک‌ترین و حادثه‌خیزترین نقاط منطقه ویژه پارس بود که احداث تقاطع غیرهمسطح در این نقطه یک ضرورت برای بهبود عبور و مرور و افزایش ایمنی تردد محسوب می‌شد.

وی افزود: ترافیک طولانی صبحگاهی و شبانگاه منطقه با توجه به تردد وسائط نقلیه سنگین یکی دیگر از مشکلات این تقاطع بود که افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهدای خلیج فارس ترافیک این منطقه را روان خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس ادامه داد: این پروژه با صرف هزینه ۱۵۰ میلیارد ریالی در درب شمالی منطقه پارس یک منطقه ویژه پارس قرار گرفته است.

یوسفی خاطرنشان کرد: این تقاطع غیر هم سطح با قرار گرفتن در مسیر اصلی و ترانزیتی استان بوشهر به هرمزگان نقش پر رنگی در روان شدن آمد و شد این محور دارد.

نظر شما