شناسهٔ خبر: 20070482 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

استاندار چهارمحال و بختیاری: توهین کنندگان به روحانی عقده قبلی داشتند/ مدیران واکنش نشان دهند/ برخی افراد سند 2030 را با غرض و مرض ترویج کردند

ایرنا

روز جهانی قدس به عنوان روز وحدت ملی علیه صهیونست است و نباید به محلی برای شعار دادن عده ای اراذل و اوباش علیه رئیس جمهوری تبدیل شود.

صاحب‌خبر -
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توهین کنندگان به رئیس جمهوری در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس از قبل عقده های نهانی داشتند.

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در ستاد هماهنگی امور اقتصادی استان، توهین به رئیس جمهوری، دولت و مدیران را اقدامی ناپسند دانست و یادآور شد: نباید به هر کس که مورد نظر برخی افراد نباشند، برچسب ضد انقلاب بزنیم.

وی اظهار کرد: این هیاهوها ارزشی ندارد و مدیران باید به کارشان ادامه دهند و از کسی هراس نداشته باشند.

سلیمانی دشتکی گفت: ترس در وجود مدیران نظام جمهوری اسلامی معنا و جایگاهی نداشته و ندارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مراسم روز جهانی قدس به عنوان روز وحدت ملی علیه صهیونست است و نباید به محلی برای شعار دادن عده ای اراذل و اوباش علیه رئیس جمهوری تبدیل شود.

وی افزود: البته مردم خیلی خوب پاسخ این افراد را دادند و از کسی هم نهراسیدند.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: مدیران نیز در این رابطه منفعل نباشند و بایستی نسبت به این موارد واکنش نشان دهند.

وی همچنین گفت: عملکرد مطلوب آقای روحانی در دولت یازدهم باعث شد تا در انتخابات 29 اردیبهشت امسال افرادی با سن های 80 و 90 سال برای نخستین بار در انتخابات شرکت کنند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مناسب نبودن سند 2030 و اطاعت کامل تمامی اعضای دولت یازدهم در این خصوص یادآور شد: برخی افراد این موضوع را با غرض و مرض ترویج کردند.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین اظهار کرد: بیمه نشدن کشتی ها، مشکل در خرید دارو، تصویب 6 قطعنامه ظالمانه و بسیاری تحریم های دیگر علیه جمهوری اسلامی مربوط به دوران پیش از برجام بود.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: با تصویب برجام تمامی این مشکلات رفع و دریچه ای به سمت و سوی توسعه کشور با ارتقای حمل و نقل هوایی، ورود ماشین آلات و راه اندازی بسیاری از طرح های نیمه تمام باز شد.

وی افزود: البته عده ای خود را به کوری و کری می زنند و این موفقیت ها را نمی بینند و نمی شنوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری به بدعهدی آمریکا در عمل به مصوبات برجام اشاره و تصریح کرد: ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی از برنامه های مهم آمریکاست، اما دولت یازدهم توانست آمریکا را در دنیا منزوی کند.

عده ای روز جمعه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در اقدامی ناپسند به حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران با سر دادن شعار توهین کردند.

نظر شما