شناسهٔ خبر: 20070253 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سخنگوی شورای شهر همدان:

منتخبان شورای پنجم در بلاتکلیفی به سر می بردند/ علل تاخیر در تائید صحت انتخابات همدان اعلام شود

خبرگزاری شبستان: سخنگوی شورای شهر همدان اظهار کرد: با گذشت ۱۷ روز هیئت نظارت صحت و یا عدم صحت انتخابات را اعلام نکرده است که باید علل تاخیر در تائید صحت انتخابات بیان شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، کامران گردان، سخنگوی شورای شهر همدان امروز( 4 تیر) جاری در جمع خبرنگاران گفت: مردم همدان همانند سایر آحاد مردم در انتخابات نقش پر رنگی داشتند و حماسه ای دیگر خلق کردند.

 

وی با بیان اینکه شورای پنجم ترکیبی از افراد متخصص و متدین می‌باشد که می‌توانند به خوبی مسائل شهری را مورد رصد خود قرار دهند، افزود: با گذشت 17 روز هیئت نظارت صحت و یا عدم صحت انتخابات را اعلام نکرده است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به تأخیر اعلام صحت انتخابات هر 11 عضو منتخب نامه‌ای اعتراض‌آمیز به فرمانداری، هیئت نظارت و استانداری تنظیم و ارسال کردند .

 

گردان با بیان اینکه رسانه‌ها درباره تأیید هرچه سریع‌تر صحت انتخابات مطالبه‌گر باشند، ابراز داشت: با گذشت بیش از یکماه از برگزاری انتخابات شورای شهر همدان هنوز تکلیف این مجموعه مشخص نیست و جریانات و افرادی مانع تحقق مردم سالاری دینی هستند.

 

سخنگوی شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: 14مرداد ماه زمان آغاز فعالیت دوره پنجم شورای شهر همدان است و انتظار می رود هر چه سریع تر مهر تایید انتخابات این شورا زده شود.

 

وی با بیان اینکه تاکنون سابقه نداشته که در کشور انتخابات باطل شده باشد، گفت: ممکن است تخلفات برای 263 کاندیدا باشد و هر کسی که تخلفات آشکار داشته باشد رأی‌های آن کاندیدا باطل شود.

 

وی یادآور شد: در صورت ابطال انتخابات شورای پنجم باید دلایل آن بیان شود که استاندار قائم مقام می‌شود و  تا انتخابات بعدی شورایی نخواهیم داشت.

نظر شما