شناسهٔ خبر: 20069864 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف ۸۰ کیلوگرم تریاک از سوداگران مرگ در سراوان

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از کشف ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از سوداگران مرگ در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

کشف ۸۰ کیلوگرم تریاک از سوداگران مرگ در سراوانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان  ، سرهنگ احسانعلی آذر پودینه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب اخبار مبنی بر جابه جایی محموله مواد مخدر با استفاده از خودرو‌های تیز رو از "شهرستان سراوان " به "شهرستان خاش" موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.


وی افزود: یگان‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد بعد از کنترل خودرو‌های عبوری با اشرافیت گسترده اطلاعاتی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ قاچاقچیان را که در محور قدیم سراوان خاش در حال تردد بود شناسایی و دستور ایست صادر کردند.


این مقام انتظامی تصریح کرد: راننده خودرو بدون توجه فرمان ایست اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب وگریز ماموران با ایجاد موانع خود را متوقف کردند و قاچاقچیان خودرو با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند.


سرهنگ آذر پودینه بیان داشت: ماموران در بازرسی از این خودرو ۸۰ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جا ساز شده بود کشف کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان با جدیت ادامه دارد افزود: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا سودا گران مرگ در هیچ نقطه‌ای این استان پهناور احساس امنیت نکنند تا جوانان رشید کشور ما از هر گزند و آسیبی در امان بمانند.

انتهای پیام/ف

نظر شما